AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
niye desin.
Beğendiği için
Türkiye’de bu kadar sapık varken hiçbir kadın yapmaz bunu. Belki Avrupa’da olur bu dediğin.
Öyle deme kadının da sapığı var o yüzden cinsiyetleştirmeyelim bence konuyu
Var ama erkek kadar çok değil kabul edin yani Abazalar ülkesindeyiz
Bence şu zamanda kadınlar daha aktif erkekler daha pasif duruma çekildi bunu sende biliyorsundur 😊
Neden insanları rahatsız etsinler ki, ayrıca dışarıda gördüğü bir erkeğe neden güvensin bu ülkede
Tanımadan güvenip güvenemeceğini bilemezsin
İyi de niye tanımak istesin bu riski alsın
Hayatta her şey riskle başlar ama risk almadan bişey yapamazsın
Neden seni konfor alanında rahatsız etsinler ki? Belki rahatsız olup kötü hissedeceksin. Bence bu çok güzel ve saygılı bir davranış
Rahatsız olup olmayacağını bilemez ki
Işte bilemediği için risk almıyor Çünkü olabilme ihtimali var
Rahatsız bile olsam kalk defol git diyecek halim yok ya gururlarını kırmam yani
Olay zaten senin birini kırıp kırmaman değil bir kişi gelip seni rahatsız edebilir. Şahsen ben bir yerde oturuyorsam birinin gelip bana selam vermesiyle tanışmak istemesi beni rahatsız eder çünkü ben o sırada kendi halimdeyim ve kimsenin beni rahatsız etmesin istemem. Bu yüzden Bunun bilincinde biri olarak bir başkasını da rahatsız olma ihtimalini düşünüp gidip tanışmak istemem. Yani senden alacağım tavırdan korkmam
Anladım ama bir insanın senin merhabanla rahatsız olup olmayacağını hareketlerinden anlarsın sonuçta mesela sen kapanıp oturursan elinde bir şeylerle uğraşıp göz teması kurmazsan bu rahatsız olacağın anlamına gelir tam tersi olursa rahatsız olmayacağın anlamına gelir de mi
İyi de bundan emin olamadıktan sonra istersen gel gel yapsın eliyle
Bu bence kadınların yüksek ego ve gururundan kaynaklı beden dili diye bir şey var ve az çok insanları okuyabiliyorsun bu şekilde
Bunun EGO ile alakası olduğunu düşünmüyorum sokakta rastgele bir insanın gelip size Merhaba Tanışabilir miyiz demesi Aslında sizin sandığınız kadar normal bir şey değil. Sonuçta binbir türlü insan var en azından okul ortamı olabilir iş ortamı olabilir aile ortamı olabilir Bir tanışıklığın olduğunda ilerlemesi çok daha normal şeylerdir ama sokaktan rastgele bir insanla tanışmaya çalışmak hele de bir kadın için çok daha riskli. Sizin EGO sandığınız şey aslında kadınların kendini koruma yöntemi ve bunu hiçbir zaman anlayamıyorsunuz
Bence akılla alakası çoğu kadın tanıyamıyor ve o yüzden korkup kendini korunma yöntemi adı altında kapatıyor hiçbir ortamda kafa dengi birini bulamazsan ne yapacaksın peki bir sohbetin başlaması için bence bir ortama ihtiyaç yok olmamalı
Burada oturup seninle kadının toplumdaki yeri hakkında tartışmayacağım. Araştırmanı öneririm o zaman daha iyi anlarsın
Kadının toplumda ki yerini tartışmıyoruz kadınların işlerine geldiği gibi konuşmasına şahit oluyoruz sadece 😊
Zaten bu yüzden bunu araştırmanı tavsiye ederim çünkü kadınların davranışlarının birçoğunun sebebi bunun altında yatıyor
Sadece kadınların araştırılmasına da karşıyım erkeklerinde araştırılması lazım hepimiz eşitiz de mi anlaşılmıcak bi tarafınız yok çok büyütülüyor bence
Olaya çok yanlış yerden bakıyorsun hamileliğin belli bir sınırı var çalışmak için o sınırın üzerine çıkarsan sağlık açısından hem bebeğin hem annenin yani zararlı olunacağı doktorlar tarafından söyleniyor bu geri plana attığımız anlamına gelmiyor giyim kuşam makyaj konusunda da hemcinslerinizin yüzünden oluyor pavyonda barlarda giyindikleri kıyafetlerle yaptıkları makyajlarla o giyim tarzının adı çıkarılmış o yüzden o şekilde bakılıyor şahsi algılama kadının dışarı çıktığı saat sadece onu korumak için aile veya eşleri tarafından yapılan bir uyarı bu da sizin için yani açıkçası her iki cinste de sıkıntılar var o yüzden hataları tek tarafa itmenin bir manası yok herkes üzerine düşeni yaparsa herhangi bir sıkıntı kalmaz mesela bir kadının erkeğe yanaşıp yanaşıp sonra da taciz ediyorlar diye bağırıp iftira atıp dövdürtmesi bu olaya örnek erkek erkekliğini kadın kadınlığını bildikten sonra herhangi bir sorun olmaz medeni kanun sadece kadınlar için oluşturulmadı ki veya Medeni kanunda neredeyse çırılçıplak denebilecek kadar açık giyinebilir diye bir şey yazmıyor değil mi o yüzden toplum yapısına ayak uydurmak daha iyi bence çünkü insan oğlu nefisle yaratılır söyle düşün çok açsın ve senin karşında en sevdiğin yemeği iştahla yiyiorum ne olur ister istemez karnın guruldar bayılacak gibi olursun de mi onun gibi bir şey o yüzden her iki tarafında hataları elbette var ben sadece tek tarafa yüklenmesine karşıyım
Gerçekten kanım dondu Semra Maraşlı mı yoksa sen mi daha kötüsün çıkaramadım
Sen beni kötü bil semra da bir kadın sonuçta
Semra bir kadın değil canavar
Yok canım olur mu her kadın prensestir ne canavarı erkekler 2. Sınıf varlıklar de mi
İşte tam olarak burada yayınlanıyorsun Anladın mı? Ben hiçbir zaman tüm erkeklerle lanettir ya da tüm kadınlar muhteşemdir demiyorum ama sen bu genelleme yapabilecek seviyedesin. Zaten Tüm kadınlar benim dediğim kadar iyi olsaydı bu kavgaya kalsa gerek kalmazdı Ben de biliyorum tüm kadınların mükemmel olmadığını Ama sen de şunu bir tüm erkeklerde mükemmel değil Bu yüzden birkaç tane çıkıntı yüzünden herkese aynısını aynı yaftayı yapıştıramazsın
Aynı şeyi söyleyip nasıl beni anlamıyorsun ben orasına takılıyorum bir önce yazdığım uzun yorumda ben onu söyledim zaten kadının da erkeğin de kötüsü var benim tek istediğim ikisi de ilahlaştırılmasın eşit olsun kadınlar erkekler için hatta ben kendi düşüncemi söyliyim özel varlıklardır naiftir kibardır kırılgandır asildir bu duruşlarını benim gözümde bozmasınlar başka bir sorunum yok zaten
Ya bu saatten sonra zaten iletişimi kuramayız çünkü ikimiz de birbirimizi de çok zıtlaştık Bence Makul bir şekilde bitirelim Hani çirkinleşmenin anlamı da yok Sen kadınları Ben erkekleri mi kötüyüm Yani bu şekilde mi devam etsin hiç gerek yok ki zaten bunu da asla tasdiklemem kendine iyi bak
Zıtlaşmakla bir alakası yok sen fikirlerini söyledin ben fikirlerini söyledim en son yorumda da aynı şeyleri söyledik bende sen aşırı gerildim zaten burdan da eşit olduğumuz anlaşılıyor çünkü aynı nokta da buluşuyoruz sende kendine iyi bak
Yine de ben Konuşmayı bitirmek taraftarıyım Kalbini kıracak bir şey söylediysem özür dilerim Dediğim gibi sadece bazı konularda agresifleşebiliyorum bu kişisel bir şey değil yani sana yönelik değil Dediğim gibi seni kıracak bir şey söylediysem bunu kırmak için değil sadece argüman sunmak için yaptığımı bil Özür dilerim tekrar
Biliyorum tartışmada kırılmak olmaz kırılmadım da teşekkür ederim düzeyli tartışma için başkası olsa çok da başıma geldi ağzını bozup giderdi ama sen öyle yapmadın düzeyli insan başkadır her zaman söylerim sende benim dediklerimi asla kişisel algılama kadın düşmanı da değilim bu arada bende seni kırdıysam üzdüysem özür dilerim 😊
Sanalda yapmaları normal gibi park teklif etmeye çekinirler Oysa sanal daha korkunç ksjsj
Bence de o yüzden park daha sağlıklı 😄
Ikisi de iyi değil erkek teklif eder eskiden oyleydi kendinize gelin jsjs
Yeter artık hep erkek olmaz ne var yani kadın etse nolur dünya tersine mi döner ne olabilir 😄
Eril enerciniz kalmadi yeter her şey bize kaldi
Ama siz istediniz her işe atladınız biz ne yapalım 😄
Mesaj atmayandan sana selam vermesini mi bekliyorsun🤔
Yakalım mı
Elin slkları için gerek yok
Kombo yapıyorsun kral
Ben bunları söylediğim için yadırganırm genelde yapacak bişey yok
Haklı olan dışlanır kral
Bak kızlarla konuşuyorum konuşmuyorm değil ama sevgili olmam dalgasına konuştuğm oluyor canm bebeğin vs ama istemedğimi biliyorlar
Bizim ülkede kadınlar demez. TC'den çok şey bekliyorsun.
Evet biliyorum çok şey beklediğimi ama beklemek güzel belki denk gelir
1000'de 1
999 tanesini elememiz lazım
Kolay gelsin
Kaldı 998 😄
Ha gayret ahsjdjdj
Kendini eledin bi anda o yüzden öyle dedim yanlış anlama 😄
Eleyen sen oldun
Kolay gelsin dedin ama bu bana bulaşma da kime ne yapıyorsan yap demek değil mi
Kendine göre bir şeyler yorumlamışsın. Benimki sadece bu yolda başarılar dilerim demek gibi bir şeydi.
O zaman hoş geldin yolumun yolcusu 😎
Ne ashjshjshj ilginçsin.
Yanlış anlamışım düzeltmeye çalışıyorum ne var 😄
Neden desin 😂
Beğendiği için
Gurur yapar gelmez sen gel diye
Gururuna açayım o zaman
Bende 😂😂