Kızın arkasından öyle dediğim için kötü biri miyim?

kız kaynımın eşi yani eltim. ben kapalıyım kız benim tam tersim çok açık bu yüzden ilk ailemiz istememişti onu ama şimdi kaynanam bile çok seviyor. kız geldiği zaman misafir gibi oturduğu için de sinir oluyorum. geçen haftalarda biz avme karşılaşmıştık orada bi kahve makinesini çok beğenmiştim ama pahalı geldiği için almadım. o gün kızın giydiklerini anneme anlattım f*hişe gibi giyiniyor falan dedim oda kızdı. neyse dün doğum günümdü kız bana o makineden almış sonra bi tane de bileklik almış. kendimi çok kötü hissettim öyle yapınca. sizce ben kötü biri miyim?

Kızın arkasından öyle dediğim için kötü biri miyim?
Cevapla