Neden ahlak kadınlar üzerinden anlatılıyor?

Bizim ülkede neden kadın tek problem? Yani yine gündem de şu lise ye giden kızların giyimi okula alınmaması. Yahu ülke de o kadar çok problem var ki ama kadın düşmanlığı o kadar fazla ki , ahlak sadece kadınlar üzerinden anlatılıp duruyorlar. Yok şöyle giyiniyorlar yok bunu yapıyorlar. Yani cinsiyet ayrımı yapmaya gerek yok bu devirde yoldan çıkmış çok insan var evet. Ama onca derdimiz varken tek derdiniz kadınlar mı yahu? Bir kere Ahlak ı karısını aldatan erkeklerden, küfürbaz alkolik erkeklerden , hırsızlık yapandan, rüşver yiyenden anlatsanıza yahu
Neden ahlak kadınlar üzerinden anlatılıyor?
Cevapla