Türkiye’de kötü insan olmak daha mı avantajlı?

Sadece örneklerle anlatacağım…

Benim arkadaşımın kuzeni hapçı diyorlar çocuk hem adam yaralamadan hemde uyusturucu satıcılığından 2 sene hapis yattı. Sonra devlet ilkokul terk bu kişiyi tarım kredi binasına temizlikçi olarak atadı 29bin maaşı var ve hafta sonları tatil. Hiç mülakat kpss falan uğraşmadı.

Türkiye’de kötü insan olmak daha mı avantajlı?

amcamin oğlu ipsiz sapsız serseri biri kendisi uzman cavustu askeriyede komutanını alnından vurmuş 15 ay hapis yattı sonra askeri şubeye yazı işlerine vermişler 45k maaş alıyor bilgisayar başında.

Bazen bende düşünüyorum yolda biriyle tartışıp bende mi bicaklasam en azından asgari ücrete sürünmekten kurtulurum…

Türkiye’de kötü insan olmak daha mı avantajlı?
Cevapla