Aile & Toplum Millet ne yapiyorsunuz, ne durumdasınız? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Keyifler nasıl? Güncellemeler+1 yıl Uyku bastırdı uyuyacağım birazdan, size güzel keyifler Güncellemeler+1 yıl Sıcaktan yine uyku bastırdı ya, bu ne olur olmaz saatte uykum geliyor Millet ne yapiyorsunuz, ne durumdasınız? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
DrErtuğrulbey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl yatak kryfi yapiuoruz sen de durumlar 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Bu saatte ne yatağı Dr bey Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl en sevdiğim yer ondan uzaniyorux Yorumla Soran +1 yıl Bende severim yatağımı haklısın Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl evet sende uzan o zamann Yorumla Soran +1 yıl Biraz serin olsun öyle Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl tamam dir Yorumla
Gentileman1234 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl iyi sükür , ne olsun yaşıyoruz sen nasılsın 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Valla sıcakla boğuşuyorum ben Yorumla Gentileman1234 +1 yıl nerede yasıyorsun ki sıcakla bogusuyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Tüm ülke sıcak değil mi ya, İstanbul Yorumla Gentileman1234 +1 yıl dogru tabi her sehir sıcak ülkemizde bu mevsimde, akdeniz ege bölgesi daha kötü durumda :D Yorumla Soran +1 yıl Sonuç olarak sıcak işte Yorumla Gentileman1234 +1 yıl evet katılıyorum yanıyoruzz hemde marmara çırası gibi Yorumla
faydali_bilgin_16_08 Takip Et Yoda Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Çay içiyorum buyur 1 15 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl buyuralim Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Bursa ya gel 🤪 Yorumla Soran +1 yıl Bu sıcakta sokağa çıkilmıyor ne Bursa si😅 Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl O zman konum at Trendyol dan göndereyim 🤪 Yorumla Soran +1 yıl Gelene kadar uyurum ben🤣 Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Zukkum 🤪Enişte bey erkenci galiba Yorumla Soran +1 yıl Enişte yok def 🤣 Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Def derken defol mu demek istedin anlatmadım Yorumla Soran +1 yıl Ne anlarsan ona say Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Peki Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Allah rahatlık versin lakin ben beni terslemenizi gerektirecek bir yorum yapmadım yani adap ve uslüp çerçevesinde yorum yapmıştım Yorumla Soran +1 yıl Tersledigimi kim söyledi 😅 Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Defol mu demek istedin diye sordum ne istersen onu say demek iltifat değil ama neyse Yorumla Soran +1 yıl Enişte def ettim demek istedim yani yok gerek de yok neyse iyi geceler Yorumla faydali_bilgin_16_08 +1 yıl Peki sizede iyi geceler ama uyıyacağını sanmıyorum çalışmıyorsan eger Yorumla
sugarrirem Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Sıkıldım 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla sugarrirem +1 yıl Yazmıyorrr diye Yorumla Soran +1 yıl Vay be ne dertler var. Ben olsam sktr ederim Yorumla
kalp-komutanı Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sicak utku bastrmaz uykuyu engeller ya 😂 0 5 Yorumla Soran +1 yıl O dediğiniz uyutmama durumu, uykunun olmaması değil Yorumla kalp-komutanı +1 yıl tamam iste uyumak istiyon uyuyamiyon ki. Yorumla Soran +1 yıl Neyse ki sorunun miadi doldu şu an uykum yok😅 Yorumla kalp-komutanı +1 yıl Ne farkeder bi dahaki kisa kadar yasanacak hergun 😂🙄 Yorumla Soran +1 yıl Evet bu yüzden evden çıkmak istemiyorum ev de sıcak ama dışarıda çözüm yok evde bir şey bulunuyor Yorumla
Sinan_ist Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Hiç sahilde etrafıma bakıyorum 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Ne görüyorsun Yorumla Sinan_ist +1 yıl Deniz Yorumla Sinan_ist +1 yıl Dalgalar taşlara vuruyor Yorumla Soran +1 yıl Ne kadar güzel😍 bende çekirdek çay yapayım orada dedim ama arkadaş uymadı işi varmış. Oturdum balkona Yorumla Sinan_ist +1 yıl Nerede yaşıyorsun Yorumla Soran +1 yıl İstanbul Yorumla Sinan_ist +1 yıl Hangi semt Yorumla Soran +1 yıl Onu da söyleyemem artık Yorumla Sinan_ist +1 yıl Çekirdek çıtlardık Yorumla Soran +1 yıl İyi de küçüksün be adam Yorumla Sinan_ist +1 yıl Yaş kaç Yorumla Soran +1 yıl Senden büyük işte Yorumla Sinan_ist +1 yıl 89 luyum ben Yorumla
fotoğrafçı26 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Çok fena sıkılıyorum 1 16 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Bunalimdayim galiba Yorumla Soran +1 yıl Açıl Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Burdan mi acılayom Yorumla Soran +1 yıl Bilmem 🤣 Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Bul beni Yorumla Soran +1 yıl Gizli gizli🤣 Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Bence sende de sohbet etme enerjisi var sevdimm o zaman tanismamizin zamanı geldi Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Nerdesinnn Yorumla Soran +1 yıl Aç gizliyi beni herkes sever😅 Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Açtım hadi gellll bekleniyorsun Yorumla Soran +1 yıl Olmaz küçük kalırsın Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Yaşa takılma pişman olmazsın Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl İyi ki konuşmuşum diceksin nett Yorumla Soran +1 yıl Kimseye demem bunu net Yorumla fotoğrafçı26 +1 yıl Nesin sen ilah mısın Yorumla
Tugbarabia Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Burada takılıyorum 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne yaparak? Yorumla BöyleDünyanınn +1 yıl Kız bu ne güzellik Yorumla
BöyleDünyanınn Takip Et Xper 1 Yaş: 35 +1 yıl Ne yapalım, canım sevişmek istiyor ama kadın yok. 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Bul dünyada kadın mi yok Yorumla BöyleDünyanınn +1 yıl Var da çekingenim yaaa hiç konuşamıyorum Yorumla Soran +1 yıl Resim yap Pp ye onlar gelsin sana Yorumla BöyleDünyanınn +1 yıl Kelim ve çok yakışıklı sayılmam. Sade boyum biraz uzun. Yorumla Soran +1 yıl He kel olman kötü Yorumla
centilmen0007 Takip Et Guru Yaş: 45 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı. Evde TV sen 0 22 Yorumla Soran +1 yıl Balkon Yorumla centilmen0007 +1 yıl Balkon da sıcak Antalya da Yorumla Soran +1 yıl Yıka her gün Yorumla centilmen0007 +1 yıl Anında kurur serin olmaz burada yıkamak la Yorumla Soran +1 yıl Kurusun zaten yoksa kayarsin ama yine de serinler biraz Yorumla centilmen0007 +1 yıl Şimdi biraz iyi olmuş balkon kahve içiyorum Yorumla Soran +1 yıl İşte güneş batınca her gün yikasan daha iyi olur ben n öyle yapıyorum sonra kahve keyfi Yorumla centilmen0007 +1 yıl Neredendin Yorumla Soran +1 yıl İstanbul Yorumla centilmen0007 +1 yıl Ora daha iyidir Antalya'dan sıcak konusunda Yorumla Soran +1 yıl Sıcak her yer, ona göre hareket ediyorum mecbur baljonu yıkamayı unutma her gün Yorumla centilmen0007 +1 yıl Balkonu yikayamam balkon çok küçük Yorumla Soran +1 yıl Daha iyi ya az su gider 🤣 bir su dök her gün Yorumla centilmen0007 +1 yıl Gideri yok ki Yorumla Soran +1 yıl Zaten kurur dedin ya buhar olur. Hem o nasıl balkon öyle gidersiz tövbe tövbe Yorumla centilmen0007 +1 yıl Hiç giderim yok 😄 Yorumla Soran +1 yıl O kadar yani😳 Yorumla centilmen0007 +1 yıl Yani ev bile bana uyuyor Yorumla Soran +1 yıl O zaman yapacak şey yok Yorumla centilmen0007 +1 yıl Yani şu dökmeye yim demi Yorumla centilmen0007 +1 yıl Su pardon Yorumla Soran +1 yıl Dok dedim ya zaten sıcak diyorsun buhar olur kurur Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sıkıcııııı 1 24 Yorumla Soran +1 yıl Açıl Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yardımcı ol Yorumla Soran +1 yıl Nasıl Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Fikir ver yapacak bişiler Yorumla Soran +1 yıl Neyi seviyorsan onu yap Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çok yardımcı oldun çok sağol ya Yorumla Soran +1 yıl Ancak bu kadar oluyor işte Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kaç yaşındasın Yorumla Soran +1 yıl boş ver sen söyle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 27 sende söyle ya Yorumla Soran +1 yıl Küçüksün Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 35 var mısın sen Yorumla Soran +1 yıl Yes Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bekar mısın Yorumla Soran +1 yıl Ne yapacaksın küçüğüm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Beni al bakarsan 😋😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bekarsan Yorumla Soran +1 yıl Kimseyi almıyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Al yaaa bana bakarsın beslersin eğleniriz vakit geçiririzzz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Emzirsene beniiiii 😋😋 Yorumla Soran +1 yıl Çüş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niyeeee emzir işte yaaaa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Küçüğünü emzirmeyecek misin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nabıyosuunnnn Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Lan ölücem cok sıcak 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Dışarı çık evler sıcak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Uykum var ama uyuyamıyorum dışarıda çıkamam Yorumla Soran +1 yıl Uyursun sıcak uyku bastırıyor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
yatak kryfi yapiuoruz sen de durumlar
Bu saatte ne yatağı Dr bey
en sevdiğim yer ondan uzaniyorux
Bende severim yatağımı haklısın
evet sende uzan o zamann
Biraz serin olsun öyle
tamam dir
iyi sükür , ne olsun yaşıyoruz sen nasılsın
Valla sıcakla boğuşuyorum ben
nerede yasıyorsun ki sıcakla bogusuyorsun?
Tüm ülke sıcak değil mi ya, İstanbul
dogru tabi her sehir sıcak ülkemizde bu mevsimde, akdeniz ege bölgesi daha kötü durumda :D
Sonuç olarak sıcak işte
evet katılıyorum yanıyoruzz hemde marmara çırası gibi
Çay içiyorum buyur
Nasıl buyuralim
Bursa ya gel 🤪
Bu sıcakta sokağa çıkilmıyor ne Bursa si😅
O zman konum at Trendyol dan göndereyim 🤪
Gelene kadar uyurum ben🤣
Zukkum 🤪
Enişte bey erkenci galiba
Enişte yok def 🤣
Def derken defol mu demek istedin anlatmadım
Ne anlarsan ona say
Peki
Allah rahatlık versin lakin ben beni terslemenizi gerektirecek bir yorum yapmadım yani adap ve uslüp çerçevesinde yorum yapmıştım
Tersledigimi kim söyledi 😅
Defol mu demek istedin diye sordum ne istersen onu say demek iltifat değil ama neyse
Enişte def ettim demek istedim yani yok gerek de yok neyse iyi geceler
Peki sizede iyi geceler ama uyıyacağını sanmıyorum çalışmıyorsan eger
Sıkıldım
Neden
Yazmıyorrr diye
Vay be ne dertler var. Ben olsam sktr ederim
Sicak utku bastrmaz uykuyu engeller ya 😂
O dediğiniz uyutmama durumu, uykunun olmaması değil
tamam iste uyumak istiyon uyuyamiyon ki.
Neyse ki sorunun miadi doldu şu an uykum yok😅
Ne farkeder bi dahaki kisa kadar yasanacak hergun 😂🙄
Evet bu yüzden evden çıkmak istemiyorum ev de sıcak ama dışarıda çözüm yok evde bir şey bulunuyor
Hiç sahilde etrafıma bakıyorum
Ne görüyorsun
Deniz
Dalgalar taşlara vuruyor
Ne kadar güzel😍 bende çekirdek çay yapayım orada dedim ama arkadaş uymadı işi varmış. Oturdum balkona
Nerede yaşıyorsun
İstanbul
Hangi semt
Onu da söyleyemem artık
Çekirdek çıtlardık
İyi de küçüksün be adam
Yaş kaç
Senden büyük işte
89 luyum ben
Oturuyoz boş boş
Çok fena sıkılıyorum
Neden
Bunalimdayim galiba
Açıl
Burdan mi acılayom
Bilmem 🤣
Bul beni
Gizli gizli🤣
Bence sende de sohbet etme enerjisi var sevdimm o zaman tanismamizin zamanı geldi
Nerdesinnn
Aç gizliyi beni herkes sever😅
Açtım hadi gellll bekleniyorsun
Olmaz küçük kalırsın
Yaşa takılma pişman olmazsın
İyi ki konuşmuşum diceksin nett
Kimseye demem bunu net
Nesin sen ilah mısın
Burada takılıyorum
Ne yaparak?
Kız bu ne güzellik
Ne yapalım, canım sevişmek istiyor ama kadın yok.
Bul dünyada kadın mi yok
Var da çekingenim yaaa hiç konuşamıyorum
Resim yap Pp ye onlar gelsin sana
Kelim ve çok yakışıklı sayılmam. Sade boyum biraz uzun.
He kel olman kötü
Evde TV sen
Balkon
Balkon da sıcak Antalya da
Yıka her gün
Anında kurur serin olmaz burada yıkamak la
Kurusun zaten yoksa kayarsin ama yine de serinler biraz
Şimdi biraz iyi olmuş balkon kahve içiyorum
İşte güneş batınca her gün yikasan daha iyi olur ben n öyle yapıyorum sonra kahve keyfi
Neredendin
İstanbul
Ora daha iyidir Antalya'dan sıcak konusunda
Sıcak her yer, ona göre hareket ediyorum mecbur baljonu yıkamayı unutma her gün
Balkonu yikayamam balkon çok küçük
Daha iyi ya az su gider 🤣 bir su dök her gün
Gideri yok ki
Zaten kurur dedin ya buhar olur. Hem o nasıl balkon öyle gidersiz tövbe tövbe
Hiç giderim yok 😄
O kadar yani😳
Yani ev bile bana uyuyor
O zaman yapacak şey yok
Yani şu dökmeye yim demi
Su pardon
Dok dedim ya zaten sıcak diyorsun buhar olur kurur
Sıkıcııııı
Açıl
Yardımcı ol
Nasıl
Fikir ver yapacak bişiler
Neyi seviyorsan onu yap
Çok yardımcı oldun çok sağol ya
Ancak bu kadar oluyor işte
Kaç yaşındasın
boş ver sen söyle
27 sende söyle ya
Küçüksün
35 var mısın sen
Yes
Bekar mısın
Ne yapacaksın küçüğüm
Beni al bakarsan 😋😂
Bekarsan
Kimseyi almıyorum
Al yaaa bana bakarsın beslersin eğleniriz vakit geçiririzzz
Emzirsene beniiiii 😋😋
Çüş
Niyeeee emzir işte yaaaa
Küçüğünü emzirmeyecek misin
Nabıyosuunnnn
Lan ölücem cok sıcak
Dışarı çık evler sıcak
Uykum var ama uyuyamıyorum dışarıda çıkamam
Uyursun sıcak uyku bastırıyor