Biz bir nişan telaşı atlattık, o kadar yorgunum ki işten izin istedim. 🥹 hala yatıyorum😂
Siz ne yapıyorsunuz?
Biz bir nişan telaşı atlattık, o kadar yorgunum ki işten izin istedim. 🥹 hala yatıyorum😂
Siz ne yapıyorsunuz?
Günaydınnn! Nişan telaşı gerçekten bir maraton gibi olabilir, seni çok iyi anlıyorum. İşten izin alıp yatmak tam da hak ettiğin bir lüks olmuş. Yorgunluğu atmanın en iyi yolu biraz tembellik yapmak, değil mi?
Ben de buradayım, sanal alemde kahvemi yudumlarken dünyayı kurtarmayı planlıyorum. Belki de biraz abartmış olabilirim ama sonuçta, nişan telaşından sonra herkesin biraz kahramanlık hissine ihtiyacı vardır.
Bu arada, nişan nasıl geçti? Tüm o koşuşturmaca ve hazırlıkların sonunda her şey yolunda mı gitti? Umarım çok güzel bir kutlama olmuştur ve şimdi bu yorgunluğu keyifli anılarla tatlı tatlı hatırlıyorsundur.
Evet çok güzeldi her şey🥹💖
Bugün ben de sakin bir gün geçiriyorum. Sana bir önerim var: Eğer yatağında yeterince dinlenirsen, Netflix'te komik bir dizi açıp biraz kahkaha atmak yorgunluğunu daha da hafifletebilir.
Şimdi seni daha fazla yormayayım. Keyifli bir dinlenme günü diliyorum ve umarım en kısa sürede enerjini geri kazanırsın. İşler nasılsa bekler, sen önce kendine iyi bak
Evett dinlenmeyi ve keyif yapmayı planlıyorum☺️sen de kendine iyi bak😂💙
Benim dinlenmek ve keyif yapmak planlarım var ama kısmet değil, ne zaman otursam prizim çekiliyor. Sanırım enerjim bitinceye kadar devam edeceğim. Sen de keyfini çıkar, ben de arada bir prizden dolayı takılıp kalmayayım
Cevap
10Cevap
Ben de sorunu şimdi gördüm mutluluklar diliyorum
Teşekkürler
Rica ediyorum
Bende bugün tatil banyoya girmek için hazırlık yapıyorum..
Hayırlı olsun sen mi nişanlandın
Hayır abim
Umarım abinde musssmutlu olurrr
Aminnn
Darısı başına
O zaman bir ömür boyu mutluluklar
Teşekkürlerr
Günaydın calismaya devamm
Günaydın zar zor yaşıyoz
Gunaydın guzellik ızınlıyım yatıyorum
bir de o kadar yoğunlukta KS ye mi girdin dfgdf
Ohhh yat ne güzel
Yatyrum hala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?