Kadınlar ve kızlar hakkinda çok önemli bir şey sormak istiyorum?

Neden normal efendi dürüst erkekler yerine keko size zarar verecek size hakaret edecek en ufak hareketine karışacak hangi ortamda nasıl davranılması gerektiğini bilmeyen sizi ihtiyaclari için kullanan aynı anda bir sürü kızla konuşan ilişki esnasında sizi aldatan keko erkekleri seçiyorsunuz ve bu seçimden sonrada tüm erkekleri aynı kefeye koyup bize geldiğinizde hepiniz aynisiniz gibi bir terim kullaniyorsunuz bu benim çok zoruma gidiyor bu yaşıma geldim 1 tane ilişkim olmadı fiziksel olarak çok yeterli olmayabilirim tipimde ortalamanın bir tık üstünde, ki çoğunuzun yanındaki keko erkeklerdende yakışıklı sempatik olduğumu düşünüyorum neden yanlış seçimler yapıyorsunuz anlamak istiyorum ve mantıklı bir açıklama istiyorum size anti olmak için yazmıyorum duygusal bir şekilde yazdım bana karşı olmayıp lütfen bana cevap verin teşekkür ederim.
Kadınlar ve kızlar hakkinda çok önemli bir şey sormak istiyorum?
Cevapla