Boşanmış bir kadın bu toplumda hayatta kalamaz mı? Ölmeli mi?

Çok çabaladım 13 sene oldu. Hasta bir çocuk dünyaya getirdim diye ayrıldım. 3 sene ailemle yaşadım, boşanmış kadın öyle yapar böyle yapar beni bitirdiler, başka şehre geldim. Ama belki de haklılarmış. 10 senedir de tek başıma bir çocuk yetiştirmeye çalışıyorum. Onun okulu, benim çalışma ortamım, tuttuğum evler ve enflasyon yalnız kadın olma derken. Senede bir ev sahiplerinin kolay hedefi olma. İş ortamında işini laf söz olmasın diye hakkıyla yerine getirme aksine kıskançlık ve düşmanlık oluşturma. Onlara da kolay hedef olma. Başarılı bir çocuk, nasıl tek başına yapar öğretmenlerin dahi rahatsız olacağı bir çocuk yetiştirme. Sonuç hep mücadele. Gücüm tükendi sadece var olmaya çalışmaktan. Ailemin yanına dönmeye karar verdim tükendim. Başlangıç noktasındayız. Belki de boşanmış bir kadın bu toplumda hiç var olmamalı bilmiyorum artık..
Boşanmış bir kadın bu toplumda hayatta kalamaz mı? Ölmeli mi?
Cevapla