Boşanma aşamasındayım çocuğum yok daha mahkemem bitmeden kim duysa yeni birini bulmaya çalışıyor özellikle 2 3 çocuklu benden yaşca büyük insanları. Böyle bir talebim olmadı kimseden ama şunu merak ediyorum evlenip boşanan bir kadın hiç evlenmemiş biriyle olamazmı ya da yaşıtı ya da çocuksuz ya da hayatına birini almak zorundamı bana mı denk geliyor bu zihniyet anlayamıyorum böyle bir zamanda evlenip boşanmak kötü mü görülüyor özellikle erkekler bu durumu nasıl görüyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılHiç evlenmemiş birisini tercih etme , damdan düşen damdan düşeni anlar, senin gibi boşanmış ve çocuksuz birisi olsun hayatına alacağın kişi, akranın olsun, şartlar eşit olsun ve hemen evlenme, ilk evvela boşanmayı hazmet, kafanı dinle, toparla kendini, kendine gel, kendini kendine getir ve Serhat Yabancı'nın Evlenmeden Boşanmadan Önce İyi Düşün kitabını oku. O kitabın sana faydası olacak, boşandıktan sonra en az 2 yıl kimseyi alma hayatına, böylelikle kafa karışıklığı yaşamazsın, önce kabuk bağlasın duyguların.
Çocuklu birisiyle de evlenmeni tavsiye etmem, çünkü çocuğun yok, üzerine fazladan sorumluluklar almamanı tavsiye ederim, henüz anne olmamışken ve yaşında küçükken yerine göre küçük bir çocuğa ablalık yapman, o çocuğu kabullenmen, yerine göre o çocuğun sorumluluklarını alman kolay olmaz ve belki eşin kendi çocuğu olduğu için senden çocuk da istemez, yarım kalan bir hikayeye girme. Sana yeni birini bulmaya çalışanlara da ben evlenmeyi düşünmüyorum, kafamı dinlemek istiyorum, lütfen bana talip bulmaya çalışmayın, rica ediyorum de ve lütfen başından evlilik geçmeyen bir adamı da hayatına alma, başını ağrıtır öyle bir adam. İyice kafanı dinle, kolay kolay da evlenme, uzun da bir süre nadas yap, kimsecikleri alma hayatına uzunca bir süre.60 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hayır zorunda değil tabi ki. Boşanma sayısı çok arttı.. evli insanlar boşanmak istiyor bekarlara evlenmek istiyor bu genellikle böyledir. Demek ki evlenmek için hiç boşanmayacak diye bir şey yoktur illa ki boşanma olur bunu anladım. İkinci evlilik yapıp yapmaması herkesin kendi tercihi. Genel olarak herkese söylüyorum lütfen 'evde kaldım, bir türlü evlenemiyorum, niye hayatım olmuyor' gibi gibi zihnini sussunlar.. öyle düşündükçe daha da negatif insanlara çeker..
Sana söylenlere sakın ciddiye alma boşandıktan sonra doya doya özgürlüğünü yaşa derim00 Yorumla
Hiç evlenmeyen sevgili dâhi olmamış kızlar yaş olarak baktığım da yok. Hâl böyle iken evliliğin de maddî açıdan nişan, Düğün, Ev gibi masrafı da artmış iken Yalnız lık Allah'a mahsus dur sözü boşa çıkıyor.
Dengin olanı bulman imkansız evlenmiş boşanmış ya da boşanma aşamasın da olan çok Kadın var Çoğu da Boşandık dan sonra Sevgili yapıyor Geçim zor Sıfır dan ev kur kiraya çık Falan Zor Anne ve babası nın evin de de rahat olamaz.
Bu yüz den Kadınlar Yalnız kalamaz boşanma dan sevgili yapanlar var Saf erkek arayan çok Boşanmış kadın var00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bende boşanırken bana diyorlardi
111 Yorumla
Soran1 yılBi gün bittimi bu peki yoksa halla sana bu olur diyen insanlar var mı
Soran1 yılSırrı nerdir bende yapayım
Soran1 yılO bende varda bi süre sonra o biraz küfürlü dik duruşa giricek gibi bu olsun istemiyorum
Soran1 yılTeşekkür ederim darısı benim başıma
Soran1 yılUmarım o kadar sabrım kaldıysa teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
62Cevap
Merhaba..
Öncelikle her şey gönlünüzce olsun dilerim.
Bu zamanda değil de, her zaman insanların hayatına burunlarını sokan kişiler hep var olacaktır.
Size önerim..
Boşanma sürecinizi sağlıklı bir şekilde atlatabilmeniz için gerektiği takdirde böyle insanlardan uzak durun.
Ortamlarda konu geldiğinde, konu değişmez ise kalkacağınızı ifade edin.
Evinizde iseniz gerekirse kibarca yol gösterin.
Süreç tamamlanıp da kendinize en az bir yıllık bir zaman koyup kendi kararlarınızı akışına bırakın.
Ne istediğinize odaklanın ve yolda şekillendirin.
Sevgiler🌸06 Yorumla- 1 yıl
Bende boşanmak istiyorum ama 3 çocuğum var çevre baskısı çok fazla ama olmuyor emek verdikçe boşa gidiyor
- 1 yıl
Hayır ikisi farklı kişiler ben size yorum yaptım
- 1 yıl
Özür dilerim..
Karıştırmışım
Durumunuz biraz daha farklı tabii..
Detaylara hakim olamadığım için yorum yapmam yanlış olacak fakat.. İnsan hayata bir defa geliyor ve coğrafya ne kadar kaderimiz olsa da insan olduğumuzu unutmayalım. Zorluklar da, mucizeler de bizim için. @hulya18400
Soran1 yılYok farkı
Aile & Toplum konusunda 410 cevap paylaştı. Aynı durumda bir bayanı aldım hayatıma , cennet gibiydi... Bense hiç evlenmemiş korkan biriyim. 5 yıllık ilişkime 5 aydır ağlıyor yalvarıyorum rabbime geri ver diye.. Cevabını gördünüz gibi olur tabiki..
Hayatına birini almak zorundamısınız? Benim fikrim kesinlikle almalısınız. Size bunları diyen etrafınızla mı yaşamak istersiniz yoksa her geçen dakika bulma şansınızın azaldığı o sevebileceğiniz kişiylemi.. Kendinize sadece şu sorunun cevabını verin
Akşam olup herkes eve eşinin, çocuklarının yanına gidip o kapıyı kapattığında sizi düşünüyorlar mı? Peki ya siz kimle konuşuyorsunuz kimle uyuyorsunu o evde? Cevap Dört duvar...016 Yorumla
Soran1 yılO kadar iğrenç tepkiler gördüm ki iğrenç sözler buraya en basit haliyle yazdım siz çok doğru birini bulmuşsunuz
- 1 yıl
İnsanlar işte maalesef öyleler. Bende buldum ama kaybettim. Anlaşılan bulmak yetmiyor onu tutmak korumakta gerekiyor ama işte o bahsettiniz insanlar ve benim hatam kaybetmeme neden oldu. Umarım ve inanıyorum ki sizde bulacaksınız. Bence dünyada yansa bu sizin hakkını deneyin bundan mahrum kalmayın
Soran1 yılTeşekkür ederim umarın geri kazanırsınız
Soran1 yılHer şeyin ilacı zaman biraz kafa dinleyip düşünmek doğruyu gösterir
Soran1 yılÖzel değilse sorun nedir
Soran1 yılBelki iyi bir fikir bulur yardımcı olurum
Soran1 yılAnladım ifade bir süre geçince insan birbirini tanıyor ifade edemese bike siz be dediğini anlaya bilirsiniz bence eğer dış etken varsa ikiniz haricinde siz birbirinizi anladıktan sonra kimseye ihtiyac yok bence kapısını çalın bir sarılmak bile iyi gelir
Soran1 yılHattalı aramak yanlış bence ilişkide aldatma siddet olmadığı sürece %50 %50 dir hatta böyle bakmak daha doğru bence
- 1 yıl
Yok yok asla aldatma şiddet tek bir kere bile olmadı şükür. Ne hakaret ne kavga. hiçbiri yoktu hayatımızda.. Basitçe şöyle , sorumluklarından vazgemeye ihmal etmeye başladı. Sebep sorduğumda kötü niyetle yapmadım unuttum dedi. 1 hafta düzeldi sonra yine aynı. Bana bu doğal bir şey dert edilecek bir şey değil böyle gör dedi. Her geçen gün bu sorun tekrarladı ben izin verdikçe yenillerini ekledi ve her soruşum ona batmaya başladı. Bunu bahane etti ve ayrıldı.
Soran1 yılGarip bir durum yorum yapamıyorum
- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılSana tavsiyem böyle insanları bozmaktan asla çekinme. Bunlar kendi kafalarına göre birilerine birilerini yakıştırırken nasıl ki utanmıyorlar sende onlara bu densizliklerini açıkça söyle.
Henüz boşanması tamamen bitmemiş bir insanın hemen hayatına yeni birisini alıp almayacağı ne belli? Belki sen bundan sonra uzunca bir süre kimseyle tanışmayacaksın. Tanışacaksan da illa evlenmiş boşanmış, çocuklu erkeklerle tanışmak zorunda değilsin kime ne kime neee22 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle, çevrenin tavsiyesi ile hareket etmeyeceksin. Onların bulduğu adamdan ne hayır gelir ya
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBizim insanın bu algısı beni bitiriyor yaa dul bu kadın erkek mi seçecek sanki iyi kötü biri olsun yeterli ona bu düşünceler yıllardır kırılmadı bu algı aslında boşanan insana daha ılimli yaklaşmak lazım zaten boşanmış sıkıntılı biseyler yaşamış ki ayrılmış onu tekrar hayta kazandirmak lazım güveni gitmiştir güvenini kazanmak lazım bu da yaşça büyük veya çocuklu evler adayıyla olmaz maalesef yaşıtı ve onun dul olmasini onemsemryen insanlar tekrar o kadının pskolojisini duzeltir
10 Yorumla
1 yılbak asko bende evlenip bosandim ama suda bi gerçek ki erkeklerin %98i bize cinsellikle bakiyor ve yaklaşıyor bunyizden tabi ki de hayatına birisini almak zorunda değilsin ama bosandigini söylersen tanışmadan olduğun birisine kimse seninle ciddi düşünmez ama hiç evlenmemiş veya çocuğu olmayan yaşıtın kişileri de nadir bulursun ama zor olur o yizden ya hayatına bu şekilde devam et ya da zorlu bir süreç seni bekloyor
30 Yorumla
1 yılBu arada yanlış anlamayın ama ben hiç evlenmemiş biriyle evlenmek yerine
Boşanmış çocuğu olan bir kadınla evlenmek istiyorum çünkü sonuçta eşi odunluk yapıp değer göstermemiş eger boyke bir eşim olursa
Kendimden bile iyi bakarım bu sayede ikimizde mutlu oluruzv06 Yorumla
Soran1 yılGarip bakış açısı ama yukarıyı okuduysan toplumun verdiği tepkiyle bunu yapman aşırı tepki alman anlamına gelicek
- 1 yıl
Evet maalesef öyle hatta evlenip boşanan sanki patlak bir poşet gibi görüyorlar. Benim böyle eş isteme sebebim sonuçta evlilik görmüş eğer eşinin veremediklerini ben verirsem sevgi, değer, ilgi gibi cok mutlu oluruz yani
Soran1 yılGüzel düşünce umarım istediğin gibi birini bulursun umarım o zamana kadsr toplum biraz ilerler
- 1 yıl
Toplumun ilerlemesine gerek yok eger mutlu oldugum böyle birini bulursam gerekirse aileme dahi karşı çıkarım
Soran1 yılUmarım bulursun ama her şey güzellikle olsa hep güzellikle gider
- 1 yıl
Eger seviyorsak birbirimizi dünya alem gelse faydasız olur
Gizli Üye(36-45)1 yılBu tamamen senin çevren ile ilgili. Eğer bu zihniyettelerse onlara göre normal ve bende biraz geri kafalılık.
Bana göre boşanmış olman, çocuklu veya çocuksuz olman senin kim olduğunu değiştiren bir şey değil. Önemli olan senin kim olduğun ve karşındaki insana ne katacak olman.
Çevremde hiç evlenmemiş olmasına karşın boşanmış ve çocuklu biriyle evlenen bir arkadaşım var.10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Senin çevrende senin gibi düşünen az insan var demekki. Tabiki bekar biriyle hiç evlenmemiş bir erkekle ya da çocuksuz biriyle olabilir. Karşılıklı duygulara bağlı bir şey bu. Ama Türkiye'de çok tercih etmez erkekler çoğunlukla böyle bir durumu. Yaşıtı olan kendi gibi olan vs herhangibir erkekle olabilir. Önemli olan sevmek ve istemek karşılıklı olarak. Sen bakma onlara umursama
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yıldul ve cocuklu adamlara seni yakıştırmaları belki de mantıklı değil ama nihayetinde başarısız olmuşsun sen de evliliğinde.
1 de 0 yani
ben olsam temkinli olurum sana karşı, ayrıca bekar erkekler dul kadınlara genelde ikinci el gözüyle bakıyor10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Herşeye kulağını kapat bu senin hayatın eğer onların istediğini yaparsan onların istediği hayatı yaşamak zorunda kalırsın hayat senin sen nasıl istersen öyle yaşa kimseye kaale alma
10 Yorumla
1 yılBoşanmak doğal bir şey kimseyi de almak zorunda değilsin ki bende evlenmek istemiyorum bunu bile garip bulan var
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. sen o çocuklu adamların bebelerine bakıcılık yapmak için uygun görülüyorsun, çocuğunun olmaması da cazip görülüyor. ben de zamanında senin gibi kadınlar ile tanıştırıldım evlenmek için. ama nedense hepsi ultra lüks yaşam talep ettiler benden. olmadı tabi. ikinci not: kötü düşüncedir, bi kere tadını aldı seks yapmadan duramaz, bakire de değil neden evleneyim , evlenme vaadiyle seks yaparım diye gelenler de çok olacaktır
10 Yorumla
1 yılBiraz kendine zaman ayır hayatı biraz yaşa zaten kötü birşeyler geçirmişsin bakma başkasına şöyle böyle iyi düşün taşın bundan sonra
10 Yorumla
1 yılArkadaşım boşandı kendinden 7 yaş küçük bekar oglanla evlendi mutlu oglsn fa baya yakışıklı 2 oğlu var arkadasin
11 Yorumla- 1 yıl
Evlenme moruklarla
- Aile & Toplum konusunda 733 cevap paylaştı.
1 yılKnk onlara bakma sen herkesin lafıyla iş olmaz bence acele etme kafanı topla evlenmemiş biriyle olur tabiki
10 Yorumla gerçekçi olmalısın cocuklu kadını niye alsın onla mı uğraşacak. hemde birini boşamış alışmış adam boşamaya yolu öğrenmiş yarın kalkar sanada yapar gibi düşünebilirler...
12 Yorumla
Soran1 yıl1. Çocuk yok ben sadece toplumda en azından benim karşıma çıkan insanların verdiği tepkiyi garipsiyorum insanların düşüncesi mutlaka evlenmeliyim 40 lı yaslarda biriyle coluklu çocuklu falan dul kadın kafası yani
u 1 yılYaw elim kolum kime çarpsa “boşanmış” zaten. Bu tür şeyler eskide kaldı sanıyordum. Hayatına birini almak zorunda değilsin, alma da zaten. Kendini yeniden böyle bir şey hazır hissedersen, gayet mümkündür bekar biriyle de evlenmek.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBizim millet çöpçatanlığı seviyor. Bekarlara da sürekli birini bulurlar. Sen hele bir boşan önce. Tekrar hayatında birini istersen kendi kriterine göre birini bulursun. Millet, n sana koca bulmasına izin verme.
012 Yorumla- 1 yıl
Sinir oluyorum evlenmek istemiyorum diyorum ailem bile karışmaz başkaları yok yaşın tam zamanı bilmem ne istemiyorum yaş geldi diye evlilik mi olur aklen ailem bile bilir olgun olmadığımı demezler ondan dolayı
- 1 yıl
Millete haddini bildirmezsen kukla gibi oynatırlar. Bazen kırıp dökmek gerekir. Yoksa o ların sana biçtiği hayatı oynarsın
- 1 yıl
Ailem akrabalar hani biliyor beni bana demiyolar pek evlen diye çünkü evliliği ben şu an yürütemem ama işte bazı dışardaki insanlar diyor
- 1 yıl
Fırçala geç
- 1 yıl
Evlilik İstememek kötü bir şey mi
- 1 yıl
Bu devirde evlilik isteyen mi var allasen
- 1 yıl
Eee benim kendi arkadaşlarım hep 17 18 de evlendi hemen çocuğu oldu 24 yaşım benden küçüklerin iki üç yaşında çocukları var hatta geçen yine evlendi arkadaşım düğüne gittim o zaman neden hemen evleniyorlar abi
- 1 yıl
Evlenmek de kötü bir şey değil de ondan kardeşim
- 1 yıl
Ama sıkıcı sürekli kocaya bağlısın bir vardı pişmanım demişti evlendiği için sen yurtdışına çıkmaya bak gör oradaki hayatı dedi ben erken gitseydim inan hiç evlenmezdim dedi daha yeni 26 oldu birde
- 1 yıl
Evlenmek de evlenmemek de kötü bir şey değil, sadece seçim. Nasıl yaşayacağına karar ver önce
- 1 yıl
Evlenmek daha büyük risk
- 1 yıl
Bencede.
1 yılYok canım hiç öyle düşünme cevremde çocuklu kadınla evlenen bekar adam çok gördüm insanlar sevgilisinden de ayrılıyor nişanlısından da eşinden de ayrılması çok normal
03 Yorumla
Soran1 yılo kadar iğrenç şeyler duydum ki 40 yaşlarında olan insanların kölesi olmam için birsürü insan geldi kapıma yaşamam için sanki zorundayım yoksa ayıo benim dengım benden yaşca büyük insana hizmet etmek
- 1 yıl
Bu senin hayatın bu hayatın baş rolu sensin bunu unutma diğerleri figüranlar umarım hayat sana tüm güzellikleriyle gelir azla yetinmek zorunda değilsin bu toplumun saçma sapan dayatması
Soran1 yılTeşekkür ederim insanlar keske konuşduklarının karşı tarafa nasıl etki ettiğini bilse ne hissetiklerini daha doğrusu ne hissetirdikletini o zaman her şey çok güzel olurdu
1 yılKimsenin dediyine bakma kendi kafana bak soranada senmi bakı vercen de
10 YorumlaCevrenle alakalı ben daha bekarken yaşadım bunları kalperi kötü inan ki..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 392 cevap paylaştı.
1 yılHayır tabii ki herkes kendi hayatını istediği gibi çizmekte özgürdür. Birey nasıl mutluysa öyle yaşar ayrıca boşanmadan hemen sonra kurulan ilişkiler zaten önerilmiyor.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılDaha boşanmadın ve çevren koca bulma derdine düştüler kusuruma bak lütfen bak çevren s. k meraklısı insanla dolu sende bunları konuşturuyosan hata sende
00 Yorumla Aynı şeyleri ben de yaşıyorum evlenip boşandım Çocuğum yok Herkes birini yakıştırmaya çalışıyor veya işte Çocuklu insanlarla evlenmemi falan istiyorlar Ben de bu durumunu çözebilmiş değilim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılHayatına Birini almak zorunda degilsin.. ister alırsın ister almazsın bu bir seçenektir. Bu doğal bir şeydir.. Herkes evlenip bosanabilir sonra tekrar birisiyle bir ilişki yaşayabilir..
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
1 yılEvlenip boşanmış kadın niye boşanıyo onu bilmek lazım.. Aslında boşandığı adamı da dinlemek lazım bence 😏 böyle bi şey olmalı yani
05 Yorumla- 1 yıl
Hayatına birini almak zorunda değil tabii ki.. Bizim iş yerinde bi abla vardı kulakları çınlasın leyla abla eee dul kadın ne de olsa "açık kapı" Deyip kahkaha patlatmıştı 😅
- 1 yıl
Anlık olarak gülmüştüm 😅 tabii ki kimse hayatına birini almak zorunda değil
Soran1 yılNadiren olasada insan gördüm teşekkür ederim:)
Zor kanka çocuklu erkekler bakar muhtemelen ben de istemem evlenip boşanmış
12 Yorumla
Soran1 yılNeden
Toplumun aptalca normları işte. Gayette bekar biriyle olabilirsin çocuklu biriyle de olabilirsin hayatta her şey mümkün
01 Yorumla- 1 yıl
Ama sen bekarsan uygun olmaz
Hayır tabikide hic evlenmemis biriyle evlenebilirsin ama erkek tarafı özellikle annesi istemez malum toplumdaki algı farklı boşanmış olunca
00 Yorumla
1 yılBen evliliği saçma bulunuyorum evleneceksem de boşanmış ya da bekar diye ayırım yapmam aksine dul çocuksuz varsa önceliğim olur
00 Yorumla
1 yılBoşanmış bir kadın bende olumsuz bir izlenim bırakıyor.
08 Yorumla
Soran1 yılNeden
- 1 yıl
Boşandıktan sonra kendini dağıtan çok kadın gördüm. Kısa süreye çok sevgili sığdırdılar.
Soran1 yılAnladım mantıklı aslında bi açıdan ama benim bahsettiğim yani kendim için konusuyorum ben sanki mecburum gibi yaşca büyük biriyle evlenmem gerey yoksa çok ayıp dengim değik diğer insanlar toplum bunu yansıtıyo bu iğrenç hissetiriyo bi açıdan bunu her kadın yaşıyorsa cidden çok ağır bir durum
- 1 yıl
Çocuğun varsa yaş da biraz ilerlemişse dedikleri doğru ama çocuğun yoksa yaşın da şu an belirttiğin aralıkta yani 18-24 ise böyle bir durum söz konusu olmaz. Yani sırf evlenip boşandın diye kendinden çok yaşça büyük biriyle evlenmek durumunda değilsin. Hatta mümkünse bir süre kafanı dinle boşandıktan sonra. Boşanmanın travması olur az veya çok o bir geçsin hele. Şöyle bir kendine gel hele.
Soran1 yılBen evlenme peşinde değilim hatta korkutucu geliyo şu an bana insanlar ne düsünüyor onu merak ettim
- 1 yıl
İnsanların çoğu olumsuz düşünür. Sen kaç yaşındasın?
Soran1 yılOlumsuz düşünmekle kalmayıp insanı delirtene kadar zorluyorlar
- 1 yıl
Öyle
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. boşanmış kadın görünce etrafın tepkisi 😂😂
00 Yorumlaevlenip bosanmak kotu bi sey degil istedigi herkesle tabii ki iliski kuravilr
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Durumuna üzüldüm siz gençler bazen çok hızlı karar veriyorsunuz çok önemli konularda
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
1 yılSonuçta kendi hayatın istediğini alabilirsin hayatına
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHiç değil, 9 yıldır kimse yok olmasına da bir ömür gerek yok. Alan rahatını bozar, başını ağrıtır
00 YorumlaBöyle durumda çevredekilerin ne dediğini bir kenara bırak; kendi düşüncelerine önem ver milletin aklıyla yola düşersen yolda kalırsın. Boşandıktan sonra hayatına nasıl bir yön vermek istiyorsun?[düşün] Kendini toparlaman için kendine zaman ver.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok saçma. Böyle yapanları hayatımdan çıkartıyorum de ki duyan bir daha cüret edemesin. Terbiyesizler.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGayet normal bisi aslında. Tabi Türk milleti malum. Burcun ne?
08 Yorumla
Soran1 yılBurç ne alaka onu anlamadım neden gelişemiyoruz anlamıyorum
Cevap sahibi1 yılHakkında fikir edinmek için sordum
Soran1 yılBalık
Cevap sahibi1 yılOkkk
Cevap sahibi1 yılSen gelişeme baban bulsun 3 5 çocuklu yaşlı birini takıl onla
Soran1 yılSövmek istemiyorum zorlama
Cevap sahibi1 yılSövmek ne alaka anlamadım.
Cevap sahibi1 yılNeden gelişemiyoruz anlamadım. Babana da söyle sana koca bulsun. 😃
1 yılNeden sen evlendin bosandin da karşı taraf bekar olacak oda evlenip boşanamaz mı bu onun tercihidir evlenir evlenmez sonuçta alan erkek ve ailesi kabul eder mi oda var
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılEkonomik sıkıntı
Ya da anne olmak için
Ya da helaliyle cinsel ilişki için evlenmeli
Bunlara gerek duymuyorsa neden evlensin00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılZorunda degil sen onlara bakma kendi mutlulugunu düşün hep
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGençlerle tecrübelilerini paylasmalidim bence evliliğe dair
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende evlenip ayrıldım insanların görüşleri çok farklı ya sen takma kimseyi ne istiyorsan onu yap
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKimseye bakma sen. hayat senin hayatın istediğin gibi yaşa. Umarim. ekonomik özgürlüğü olan kendi ayaklari üzerinde durabilen birisindir.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılboş ver. bekar takıl. zaten dilin yanmış. genceciksin, napıcan hurdaları
00 Yorumla
1 yılÇocuğun olmadığı için sende bekar veya boşanmış ama çocuksuz bırını tercih et. sakın boşanmış çocuklu bırını seçme sakın.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAçık konuşmak gerekirse bu toplumda yaşına yakın olupta evlenmemiş olanla olman imkansıza yakın bizim bir tanıdık var 35 yaşında karısı vefat edeli 3 yıl oluyor ama o bile bosanmış istemiyor birazda maddi durumları iyi hiç evlenmemiş kadın istiyor
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılÖyle tabi davul bile dengi dengine ama böyle isteyenlerde oluyor
Yani bi kadın dul kalamzmıymış neden bi arayış içindeler siz kaç yaşındasınız da 40 yaşında adama hizmetci istiyorlar.
03 Yorumla- 1 yıl
Dul kadın tabiri kocası ölmüş kişiye kullanılır, boşanan kadın bekârdır.
- 1 yıl
Kimliğinde boşanmış değil bekâr yazıyor.
Zorunda değil elbette
Lakin kendisi bir süre sonra tercih edecek bunu
Yani bir mecburiyetten değil olur yâda olmaz kendi tercihi olacak bence00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYeni boşanmış çocuklu biri olarak tavsiyem, sakın hemen evlilik düşünme. Gerekirse hayatına bı kadın al. Ama sakın kendini evliliğe itme
22 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSeni en iyi bu derdi çeken anlar
1 yılKimseyle paylaşma. Seni zayıf görüyorlar kendilerince
10 YorumlaEvlenmiş ya da boşanmış bir isim takmak önemli değil ötekileştirme iyi değil
00 Yorumla
1 yılBoşanmış cocuklu biri hic evlenmemiş biriyle olabilir
00 YorumlaSevdikten sonra hiç evlenmemiş biriyle de evlenebilir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 395 cevap paylaştı. Oyle bir kural mi var
01 Yorumla
Soran1 yılInsanlar işini gücünü bırakıp 40 yaş üstü koca arayışına geçtiler böyle bir şey istemezken bu neyin düsüncesi cidden merak ediyorum yani 24 saat içerisinde bu gün 6 kişi benim dayımın oğlu amcamın yiğeni dul olmaz kadın evlenmesi gerek diye karşıma geldi cidden 24 saate 6 kişi dünya hala bu zihniyettemi merak ediyorum
- Aile & Toplum konusunda 848 cevap paylaştı.
1 yılSeversem neden bakayım ona ki
017 Yorumla
Soran1 yılAileniz peki ne tepki verir
- 1 yıl
Çocuk olmadığı sürece ailem karışamaz çocuk olsa istemem mesela
- 1 yıl
İnsanın geçmişine bakıp yargilamak istemem açıkçası
Soran1 yılGenelde aileler yani yaşı biraz daha büyük insanlar bu durumu kötü görüyor o yüzden sordum
- 1 yıl
Ailem yorum yapacaktır tabi ama karakterine ve davranışlarına yapmalı mutluysam seninle laf etmeye hakları yok bence geçmişin için
- 1 yıl
Yoksa evlenmeyip cinsellik yasayan ya da dost hayatı yaşayan çok insan var
Soran1 yılEvet insanlar budan ziyade evlenip boşananı kötü görüyor
- 1 yıl
Ülkede dul damgası var buda ön yargıdır ama evlenip birbirini ev ortamında tanıyanlar var senin en güzel yanın çocuk olmadan bitirmen
Soran1 yılÇok garip geliyor bunlar
- 1 yıl
Bir insanı önce tipi sonra karakteriyle tanırsın sonra diğer tabular çıkar o da sana bağlıdır
Soran1 yılEvet ilk karakteri görsek ne iyi olur
- 1 yıl
Şimdi cafede oturdun tanıştın ne olduğunu bilememe imkan yok sen şimdi söylemesende bilemem ama cocuğu olan birini sende istemezsin mesela
Soran1 yılben sevdiğimde kabul ederim sorun etmem
- 1 yıl
Ben ederim mesela
Soran1 yılUzak dururum istemem ama iş işten geçtiyse ona sevgi hissetiysem sonradan söylerse artık bir şey yapamam
- 1 yıl
Tabi senin kararın o
- 1 yıl
Dediğim gibi tabular kötü şeyler herkes ikinci bir şansı hak eder ama ondan elalem ne dere takılmadan yaşamak önemli
1 yılNe alaka kendine kalmış
10 YorumlaYo zorunluluğu yok canı nasıl isterse öyle yapar.
00 Yorumla
1 yılDeğil neden zorunda olsun ki?
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer