Lohusayım intihar etmeyi düşünüyorum çok kötüyüm?

Eşimin beni birçok kez aldattığını öğrendim hala inkar ediyor daha bu sabah yemin etti evladinin üstüne sonrada telefonunu benden gizlemeye devam etti anlayacağınız hem yalancı hemde devam ediyor hala. Çok canımı yakıyor bu durum. Evladım daha çok küçük 25 günlük ama canım öyle yanıyor ki evde yalnız kaldigim an sanki beni boguyorlar. Arada annem gelip gidiyor onada içimi açamıyorum sanki annem yanımdayken bı tık daha güvende hissediyorum hiç gitmesin istiyorum ama oda evine gitmek zorunda. Eşim evden her çıktığında kesin diyorum yine şunun yanında bunun yanında artık kafayı yemek üzereyim bugün intihar etmeyi düşündüm bana benim sütüme muhtaç bir bebek olduğu icin yapamadim... Bunu ne ilaç ne de zaman iyileştirir inancım yok gücüm de eşime baktıkça artık o eski güvenim ve sevgim kalmamış hissediyorum soruyorum insanca itiraf et diyorum ısrarla inkar ediyor. Bana iyi davranıyor bebeği de seviyor ama niye aldatma gereği duydu inanın bilmiyorum çok canım yanıyor bu durumda ne yapabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Sırf bebek için bana iyi davrandığını düşünüyorum yalandan çünkü şu an bosansam bebek bende kalacak bende düzenini bozmaktan korkuyor
Lohusayım intihar etmeyi düşünüyorum çok kötüyüm?
Cevapla