Güncellemeler
+1 yıl
Sırf bebek için bana iyi davrandığını düşünüyorum yalandan çünkü şu an bosansam bebek bende kalacak bende düzenini bozmaktan korkuyor
Eşimin beni birçok kez aldattığını öğrendim hala inkar ediyor daha bu sabah yemin etti evladinin üstüne sonrada telefonunu benden gizlemeye devam etti anlayacağınız hem yalancı hemde devam ediyor hala. Çok canımı yakıyor bu durum. Evladım daha çok küçük 25 günlük ama canım öyle yanıyor ki evde yalnız kaldigim an sanki beni boguyorlar. Arada annem gelip gidiyor onada içimi açamıyorum sanki annem yanımdayken bı tık daha güvende hissediyorum hiç gitmesin istiyorum ama oda evine gitmek zorunda. Eşim evden her çıktığında kesin diyorum yine şunun yanında bunun yanında artık kafayı yemek üzereyim bugün intihar etmeyi düşündüm bana benim sütüme muhtaç bir bebek olduğu icin yapamadim... Bunu ne ilaç ne de zaman iyileştirir inancım yok gücüm de eşime baktıkça artık o eski güvenim ve sevgim kalmamış hissediyorum soruyorum insanca itiraf et diyorum ısrarla inkar ediyor. Bana iyi davranıyor bebeği de seviyor ama niye aldatma gereği duydu inanın bilmiyorum çok canım yanıyor bu durumda ne yapabilirim?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
O kadar üzüldüm ki aldatmanin nedeni olamazki bi insan neden böyle davranir inanin qnlamiyorum ama hic kimse ixin caniniza kiymaya degmez bu düşünceden kesinlikle vazgecin ve minik bir bebeginiz var bunun icin cok daha guclu sekilde hayatinizi tutunun esiniz olsada olmasada siz cok guclu olmak zorundasiniz siz bir kadinsiniz ve en onemlisi siz bir qnnesiniz umarim her sey gonlunuzce olur
Sırf onun için ayakta kalmaya çalışıyorum inanın ne gücüm ne takatim var
Anliyorum sizi yasadiginiz cok kotu durum bunu wize yasatan utanmali
🥺🥺🥺
Onun yanında bunun yanında olması ne farkeden kocası aldattı dıye bır ınsan neden ıntıhar etsınkı sen artık sadece kendınden sorumlu değilsin çocuğun var kadın kendıne gel
kendine bu kötülüğü yapma
insanlar kötüyse
sende onlar gibi olma
Çok canım yanıyor ona çok değer vermistim
az sabır iyidir
biraz nefeslen
Bazı pislikler bunu kendine hak göruyor. sen iyi ol kötü ol farketmez
Çok yanım acıyor hakedecek bişey yapmaidm
Zaten diyorum ya o kendine bunu layık görüyor. evlilik bunlara göre değil madem bağlı kalmayı sevmiyor ne diye evlenmiş.
Bide 8 yıl beraber olduk düşünün o kadar anımız var ki birlikte
Yazik etmiş. gerçekten zor bir durum nasıl devam edeceksin çok zor..
bence o da oyununu kuralina göre oynamali o da onu aldatmali hemde ondan kat kat daha yakışıklı bir erkekle
Bide bebeğim var elimi kolumu bağlıyor şu an kafam yerinde degl evde yalnızım beşikte çocuk var camdan atlamak istiyorum yapamıyorum
@siracii saçma sapan akıl verme küçük bebeği var. ne biçimsiz insansin
@siracii kendime bunu yakıştıramiyorum ben onun gibi olamiyorum
Arkadaşım cevap verme bunun gibi densizlere engelle.
kisasa kissas diyorum hakediyor muydu peki hayır o da ona öyle ders vermeli ki
ömrü boyunca unutmayacağı ders oyunu kuralına göre oynayamali bence onunda canı yansin sonuna kadar haklı bence Şu an aldatsa onu haksiz miyim
@siracii çok yanlissin. tabi yapsın senin gibilerde faydalansın dinî
benle değil deli misin kat kat yakışıklı onu hakedecek bir erkekle
@siracii bana anlatma karakter meselesi. kadincagiz lohusa daha küçük bebeği var. bu psikolojide ki insana nasıl bunlari soyluyorsunuz. kadıncagiz zevkinin derdindemi yoksa yuvasininmi. yazik valla
zevk değil yaaa cani yanmış kadinin zevkle ne alakası var acısı var tabi ama yaptığı yanına kar kalsin istemem açıkçası onunda canı yansın isterdim ben misliyle hemde icindeki o intikam atesi bence o zaman belki diner
@siracii kendi bilir..🤙
evet öyle ama dediğimi yaparsa içi ferahlar intikam almış olur ders verir hayati boyunca o da unutmaz bunu
Bebek yapmadan önce aklın nerdeydi?
Ben bilerek yapmadım çocuk bize sürpriz oldu o zamanlar aramız iyiydi ayrıca böyle bişey yoktu lohusayken öğrendim anlatabiliyor muyum
gönderebilirim
Günaydın
Et nplim