Pantolon giyen kızlar oğlan çocuğu gibi mi?

arkadaşlarım pantolon tayt crop giyenlerin çok ucuz göründüğünü ve oğlan çocuğu gibi olduklarını söyledi (bunları diyen erkek) ve uzun elbise eteklerin kadınlara daha çok yakıştığını daha anaç gösterdiğini söyledi siz ne düşünüyorsunuz? bence doğru bir tespit.

Pantolon giyen kızlar oğlan çocuğu gibi mi?
Cevapla