
Ev isleri yemekler kekler yapmak erkek için kötü bir şey mi

Ev isleri yemekler kekler yapmak erkek için kötü bir şey mi
Ev işi yaptığı için değildir homo gibi davrandığı içindir o. Bende ev işi yapıyorum ama bir kişi de çıkıp öyle konuşmadı. Tam tersi hep takdir ediliyorum
yok burada soruda gördum ev isi yapan erkekler için homo demişlerdi
Homonun anlamı başka ama. Onu diyen anlamını bilmiyormuş. Yine de içinde varsa öyle bir his bu hoşuna da gidebilir tabi
Cevap
1Cevap
Yemek yapmak homoluksa herkes homo🤣🤣
Denmez. Eline sağlık 🤗
Üff canım cekti
ikram edeyim gel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?