Konuşmalara şahit oldum , damada veya yakınlarına söylesemiydim?

Bir düğüne gittik, tabi düşünceler hep birlikte halay çekiyor, gelinde biraz dekoltesi açık gelinlik seçmiş, yanımdaki bir kac kişi işte geline bak ne mal var , of yavrum , vs vs laflar söylediler , damada gidip , senin arkadaş diye davet ettiklerin , karına kötü gözle bakıyorlar diyecektim. esime aktardım olayı, hiç karışma sen suçlu olursun dedi , karışmadım, fakat kendimide kötülüğü görmezden gelmiş gibi hissediyorum. siz ne yapardınız?
Konuşmalara şahit oldum , damada veya yakınlarına söylesemiydim?
Cevapla