Ben 2-3 gun once kavga ettim bende cok hasar aldim fakat karsimdakini bic*klamistim ben. Sayica fazlalardi benden o yuzden yapmak zorunda kaldim. Onceden hep siyrilirdim isin icinden ama simdi sicilim kirlenecek. Sicilden sildirme imkanim var mı bilmiyorum. Ne ailemin ne sevgilimin haberi var bi kac arkadasim biliyor.
Universteye alirlarmi ya da işe girebilirmiyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
5 yıl dosya açık bırakılır. Sonra dosya kapanır ancak sabıka kaydı kalacak. Sonuç olarak silahlı yaralama var.
Silah degil bicak
Dostum bıçak silah olarak geçiyor sana ceza verilirken bıçak kullandınız mı diye bakmazlar yaralamayı savuşturma mı öldürmeye mi yönelik diye araştırmaya alırlar. Normal silah ile bacağa sıkarsan cezası ona göre sen bıçağı bacağa saplarsan ona göre ceza değerlendirmesi yapılır
Anladım.
Ne kadar hapis aldın, 4 ay mı?
Hapis alirim heralde 3-4 ay ama daha belli degil tam. Yaw aga ben kendi aileme sevgilime bile siddet uyguluyom. İlaci kullaniyodum biraktim. Tekrar basladim kizin zoruyla.
İlacınız varsa kullanın kendinize faydanız yoksa çevrenize olsun. Tutuklanma olmadığına göre sıkıntılı bir durum yok sanırım. Hakim iyi halde sicil temizse felan denetimli serbestlik verir ama dediğim gibi sicil muhabbeti olacak hapis yatmayabilirsin
Yaw bu durumu anlatirim bu neysede. Ben ilerde katil olursam ondan korkuyom. Kiz yanlis bise yaparsa öldururum. Ne yapacam ben. Kiz biliyor deli oldugumu.
Kullandığınız ilaçlar sinere bağlı ilaçlarsa eğer boş konuşuyorsun diyorum eğer ki antidepresan tarzı uyuşturmaya yönelik ilaçsa evet durumunuz tehlikeli olabilir iyileşme sağlamanız gerekiyor. Tedavi durumunu sevdiğin insanlar için eksiksiz yerine getir diyorum bir dost bir kardeş bir abi tavsiyesi olarak al
"Kullandığınız ilaçlar sinere bağlı ilaçlarsa eğer boş konuşuyorsun diyorum "
Nasıl yani anlamadim. Uyusturmaya yonelik bence. Ben asiyim ve bazi seyleri cok kafaya takiyordum doktora bunlari anlattim. Bos konusuyorum derken anlamadim
Doktorlar bu durumlarda sinirli insanlar için kas gevşetici ilaçlar öneriyor böyle bir durum varsa boş konuştun diyorum ama uyuşturmaya yönelik ilaçlar varsa durumunuz ciddi demek istedim
Bos konustugum yeri hala anlamadim
Fakat benim sorunum kafada. Psikilojik yani. Psikiyatristen aldim ilacida. O yazdı yani. Beynimdeki adrenaline bagli olan bolgeyi uyusturuyor. Gun boyu uykulu halde oluyorum zaten. Uyusuyorum gercektende. Beynim duruyor gibi.
Girebilirsin.. sicil belli yıl sonra siliniyor diye biliyorum
İyi o zaman. Ama ben hep kavgaya giriyorum. Sinir hastasiyim gozum donuyor bi anda
Dostum kavga dövüş uzak dur ne işin var senin kavga dövüş ile kendine gel neyi alıp bölüşemiyorsun
Saçma sapan insanlardan uzak dur
Yaw bilmiyorum ilac kullaniyorum. Hergun 4 tane hap iciyorum. Fulsac ilacin adi. Cok asi biriyim. İlac beni ferahlatiyor iyi geliyor
Zor.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!