u +1 yılAmaaan, şimdi soruya gelip bir de sütten çıkmış ak kaşık gibi davranıp, aslında başkalarını eleştirdiği şeylerin başrolü olan tipleri göreceğiz bol bol. Bana kimse o tavırlarını yutturamaz, dört sene olacak siteye üye olalı, gerçekten tırnağım etmeyecek insanlar mevcut. Herkes birbirini satıyor, sır diye verdiklerini anlatıyo ama ben çok kaliteliyim yeaağğh diye dolanıyor :D
32 Yorumla- +1 yıl
Neyse ben eğlenceme bakarım her zamanki gibi :D
En İyi Cevaplar
+1 yılBurada insanların nasıl göründüğü veya ne yaptığını beni ilgilendirmiyor sadece soru soruyorum yanıt veriyorum eğlenip vakit geçiriyorum gerçek hayatta da kimse göründüğü gibi değildir, peki siz gerçekte göründüğünüz gibi misiniz belki sizin de aklınıza veya kalbinizin bir yerlerinde sakladığınız bir yönünüz var, benim de var her insanın vardır hiç kimse karşık duygu ve düşüncelerini ortaya dökmez. Eğer insanlar gerçek duygu ve düşüncelerini ortaya dökecek olsaydı çevresinde bir tane insan kalmazdı. O yüzden burası sadece bir sosyal medya soru cevap platformu burada insanların nasıl göründüğü önemli değil kimin gerçek hayatta ne yaşadığını da bilemeyiz, o yüzden kimsenin ne yaptığı ile ilgilenmiyorum nasıl göründüğü ile ilgilenmiyorum herkesin Bir derdi bir sıkıntısı yaşadığı bir problem var.. Bence biz sadece kendimize bakalım.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
+1 yılBen beyefendi de değilim, serseri de değilim. Bu konuda da onay almaya ihtiyacım yok.
Ben Fikret Doğan. Namı diğer Fiko. KS'nin nabzı, toplumun vicdanı. Ben artılarımla, eksilerimle, güçlü ve zayıf yönlerimle, kusurlarımla, zaaflarımla bir bütün olarak insanım ve vatandaşım.
Objektif ve hakkaniyetliyim. En başta kendime karşı... Fanatik, partizan, cinsiyetçi değilim. Saplantılı ideolojilere angaje değilim. Konuşmam ve diksiyonum hafiften İlber Ortaylıya benzese de onun beşte biri kadar bile kadar entellektüel donanıma sahip değilim. Evet Eda. Ben buyum. Üstelik sapşik olduğum da bir gerçek.🙂😂😅🤣
30 Yorumla
+1 yılBöyle giyinmek ve cool beyefendi ağırbaşlı olgun oturaklı davranmak kanımda var ve hep böyleyim ama maalesef bu yönünde eksileri var mesela bi ortamda bi kadın size pasif bakir gözüyle bakıyor maalesef beğendiğim kadınlar çoğunlukla vahşi sert yırtıcı görünümlü erkeklere bakıyor
10 Yorumla
+1 yılBurası için sadece değil genel olarak kimseyi tam tanımadan analiz etmem. Kendim şahsen tanıyıp iletişimimin devam ettiği insanlar genelde kafa dengim olur.
10 Yorumla
+1 yılSitenin çoğu ztn asosyal kişiler anca klavye arkasinda çeneleri laf eder 🙄
Bu arada bu Pp ni çok beğendim abla 🌸12 Yorumla- +1 yıl
🥰🌹
+1 yılYoohh bir yerde belli ediyorlar
Mesela sen kesinlikle bir hanım efendi değilsin
En iyi ihtimalle hanımağa113 Yorumla- +1 yıl
En kotu ihtimalle ölüye dahi büyü yapabilcek bir kindar
Cadı soyundan gelme
Başcadı - +1 yıl
Tırnaklarını 3 öğün bileyip
7 kere saplamadan rahatlayamacak bir vampir - +1 yıl
Yav niye ciddiye alıyorsun gül geç
- +1 yıl
Masalsı anlatımı gormuyon muuuu
- +1 yıl
Tamam lo senin hakkında düşündüğümü yazayim
Libidolu iyi niyetli
Her kız kadar biraz dengesiz
Çevrendeki insanlar sohbetini seviyor
PC seviyorsun
Merhametin ve anaç duyguların yüksek
Ev kızı olrugun kadar gezmeyide seviyorsun
Yönlerilseydin kitap okuma alışkanlığın olabilirdi
- +1 yıl
Yanlış hangileri
- +1 yıl
Okeyy
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılHangimiz bozulmadık ki? Herkes kendi yağı ile kavrulurken elbette bazen kaliteyi kaçırabiliyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Tabi.
+1 yılİnanmıyorum yermi aksakallı ak saçlı dövmeli sulumannn
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBazen yorumlarda görüyorum ve hayal dünyalarının ne kadar geniş olduğunu fark ediyorum.. Bambaşka insanlar bambaşka düşünceleri savunuyorlar.. 😂
11 Yorumla Zerre inanmıyorum özellikle buradaki "sözde" beyefendilere... bir kaç kişi var burada fenomenlik adı altında kızlara asılan tipler, isimler bana kalsın.😏
14 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBunu rol olarak yapanlar zaten bir yerden ufakta olsa patlak veriyor o yüzden inandırmaya çalışsalar bile inanmıyorum
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı.
u +1 yılHepsi rol. Gercek hayatta vasıfsız karaktersiz dedikoducular. Ne bok olduklarını biliyoruz da susuyoruz. O da bir yere kadar tabi
10 Yorumla
+1 yılNerede hanımefendi olunur nerede şiddet çok iyi biliriz de herkese göstermiyoruz.
10 Yorumla
+1 yılİnanmıyorum hiçbirine nadiren oluyor düzgünü ya 3 ya 5
20 YorumlaKimse %100 değildir. Saman altından ne dereler nehirler akıyor... Yemesinler şimdi bizi..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılHele bir tartış bak ozaman görürsün gerçek yüzlerini
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Doğru gerçekten de üzerlerine örtmüş oldukları bi çeşit kılıf oluyor bu halleri 😃
10 Yorumla
+1 yılDoğrudur, iyiyim ya da kötüyüm diye iddam olmadı😂algılayış önemli.
10 Yorumla
+1 yılGerçekten öyle olanlar var şimdi. Zamanla ortaya çıkar zaten kimin ne olduğu.
10 Yorumla
+1 yılBiz gerekeni yapiyoruz onlar hanimefendi oluyor zaten
10 Yorumla
+1 yılİlgilenmiyorum herkes az çok ne bu sitenin bir dili olsa da konuşsa ah konuşsa 😅
10 YorumlaÇok inanıyorum, ben de upuslu ve beyefendiyim mesela
10 Yorumla
+1 yılEfendi sakin sessiz , genelde kurban rolü oynayanlar , dedikodu ve manipülasyon yapıyorlar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
u +1 yılTek bir kavgaya bakar onların gerçek yüzünü görmek.
13 Yorumla- +1 yıl
Haklısın normal halim çok beyfendidir ama bi kavgada öyle şirret olurum ki ağzımdan çok kötü laflar çıkar kız erkek fark etmez hakedene çok pis küfür ederim
- +1 yıl
Aboov.
- +1 yıl
Ciddiyim öyleyim valla normal halimle sinirli halim arasında dağlar kadar fark var
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben çok safim ya, herkese kaniyorum. Hiyarim var diyene tuzu alıp koşuyorum 😂
10 YorumlaBoş balon. Bir yerden sonra ya gazı inecek ya patlayacak
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılhiçbir üyeyle ilgilenmiyorum, o yüzden otursunlar kendilerini kandırsınlar
10 Yorumla
+1 yılKimseye inanmıyorum şimdiki kadınlar kaşar erkkeler abazanolmuş
01 Yorumla
+1 yılBiz onların gördük beyefendi hallerini😂😂 inanmıyorum ki.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBaşkasını bilmem ben gösterdiğim gibiyim
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürü bir borç bilirim.
- Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı.
+1 yılBeyfendinin cakmasi mi oluyormus bilmiyordum
11 Yorumla Ciğerden kasıt nedir ki?
111 Yorumla- +1 yıl
Burdaki ciğerden kasıt ne cidden anlamadın mı? Soyut işlemler dönemini geçip Türkiye'de yaşayan herkes istisnasız bilir. Eğitimle alakalı bir şey sayılmaz üstelik. Dilimizde sıkça kullanılan deyimlerden
- +1 yıl
İstisnalar var mı diye merak ettim o yüzden sordum
+1 yılHaha aklıma birileri geldi yine ufff😂
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. Hepsine inanıyorum herkes minnoş bence
11 Yorumla
+1 yılSizin centilmenlerle işiniz yok gerçek centilmenleri anlayamıyosunuz , allahın kanka eciş bücüş tipi geliyor size ben centilmenim diyor inanıyosunuz
0130 Yorumla- +1 yıl
Ama hiçbir Türk kızı hanfendi değildir olamaz
- +1 yıl
Hamurunuzda çirkeflik var bu nedenle eciş bücüş karaktersiz tipleri sevgili olarak seçiyosunuz
- +1 yıl
🤣
- +1 yıl
Öyle ama eli yüzü düzgün tatlı temiz tipli erkekler yakışıklı gelmiyor size
- +1 yıl
En kanka en parazit tipler , en kaba tipler yakışıklı geliyor size
- +1 yıl
Keske japon kadınlarının erkek zevki sizde olsa
- +1 yıl
Niye doğru ama
- +1 yıl
Ben öyle tipleri karizmatik bulduğunuzu çekici buldugunuzu görmedim
- +1 yıl
Böyle tipleri bi Japon kızları karizmatik buluyor
- +1 yıl
Sen karizmatik buluyor musun tatlı erkekleri
- +1 yıl
Sert mizaçlı olmayan erkekleri
- +1 yıl
Heh al iste
- +1 yıl
Peki sadece eli yüzü düzgün olanları
- +1 yıl
Sert mizaçlı olmayanlar karizmatik değil mi
- +1 yıl
Gerçi kime ne soeuyosan Türk kadını işte her türlü ayı tipleri karizmatik bulursunuz
- +1 yıl
Sordum sadece , eli yüzü düzgünse klasik Türk erkekleri gibi sert mizaçlı tehditkar tipe sahip değilse peki
- +1 yıl
Tipinden hayır gelmiyceği belli olan erkekler yerine eli yüzü düzgün temiz tipli yüzünde nur olan erkekler karizmatik geliyor mu , Türkiye de çok az var bu erkeklerden bende bunlardan biriyim
- +1 yıl
İşte tipik yurdum TC kadını
- +1 yıl
42 milyonunuzun aynı
- +1 yıl
İlla sert mizaçlı hayvan tipler olucak
- +1 yıl
Niye ama
- +1 yıl
Crvaplamadıgına göre doğru demek ki , sert mizaçlı değilsek bize yer yok mu
- +1 yıl
Neyse dua ette vizem çabuk cıksın , japonya vizem, yoksa tatlı bulunduğum için burada ne cinsel hayatım ne de aşk hayatın olucak
- +1 yıl
İyi akşamlar dilerim kanka sevdalısı 🌹😊
- +1 yıl
E yer yok iste tatlı masum tipli temiz tipli sert mizaçlı olmayanlara kadın yok aşk yok cinsellik yok güzel çekici kadın herhangi bir kadın 3 gözlü kadın , iki kafalı kadın 😆 yok
- +1 yıl
Hicbiriniz yakışıklı ya da karizmatik bulmuyosunuz umarım japonya vizem çabuk çıkar da bir an önce aşk ve cinsel hayatım olur
- +1 yıl
Yemin ediyorum değilim , sert mizaçlı değilse reddediyosunuz
- +1 yıl
Hem de hepiniz
- +1 yıl
Vallaha bak , karizmatik bulmuyosunuz
- +1 yıl
Erkek yerine koymuyorsunuz
- +1 yıl
Ama kabul et
- +1 yıl
İşine gelmedi dimi
- +1 yıl
Sende tatlı tiplerden eli yüzü düzgün tatlı temiz tipli erkeklerden hoslanmıyorsun , arzulamıyosun
- +1 yıl
Evet ya da hayır de rahatlıyim sende mi aynısın merak ettim
- +1 yıl
Önemi var çünkü önüme cıkan beğenmiyorum dedi
- +1 yıl
42 milyonunuzun aynı acaba sende mi aynısın merak ettim ve bu kadar söylememekte ısrar ettiğine göre cevabın hayır
- +1 yıl
Türk kadınısın işte sen de aynısın
- +1 yıl
Umarım vizem çabuk çıkar da saplıktan kurtulurum
- +1 yıl
Sizin erkek zevkinize kalırsam sap kalıcam
- +1 yıl
Sert mizaçlı olmayanların ciddiyeti yok mu yani
- +1 yıl
Sert mizaçlı olmayanların eril enerjisi yok mu
- +1 yıl
Biz erkek değil miyiz
- +1 yıl
Yazık cidden kafanıza
- +1 yıl
Vallaha Türk kadınlarının hepsi aynıymış
- +1 yıl
Demek eli yüzü düzgün tatlı temiz tipli erkekler eril değil öyle mi , erkeksi değiliz yani , hatta erkek değiliz size göre yani
- +1 yıl
Bu ülkede kadın nefreti cidden boşa değil
- +1 yıl
Nedense her konuda zor bir ülkeyiz , konu kız olunca da aynı
- +1 yıl
Vay be cevaba bak , canınız cehenneme
- +1 yıl
Birinizde sert mizaçlı istemeyin anasını satıyim
- +1 yıl
Resmen benim gibi tipler için cehennem anasını satıyim oh sırf sert mizaçlılar cinsellik yasasın aşk yaşasın ulan var ya çok yüzeyselsiniz
- +1 yıl
Tahmin ettiğim cevabı aldım yine birinizde farklı bişey deyin
- +1 yıl
Keşke japon kadınlarının erkek zevki sizde olsa, ama işte nerdeee
- +1 yıl
Bende sabırlıyım , lan var ya vizem red yerse sıc*tım
- +1 yıl
Sizin erkek zevkiniz min kurbanı olucak , sap kalıcam
- +1 yıl
Hepiniz mı aynısınız lan cidden , komple bi kadın milleti olarak hepiniz aynısınız
- +1 yıl
Umarım vizem red yemez , dua et he
- +1 yıl
Evet ruhsuzsunuz çünkü
- +1 yıl
Ruh hastasısınız
- +1 yıl
Tuhafsınız siz
- +1 yıl
Erkek yerine koymuyorsunuz keşke topluca yok olsanız da yerinize tatlı sempatik erkeklere bakanlar gelse
- +1 yıl
Resmen nasıl bir lanetin içine doğmuşum lan
- +1 yıl
TC kadını normal değildir vallaha
- +1 yıl
Evet ama yurtdışına gitmek zor
- +1 yıl
Olaya bak kendi ülkemde hiçbir kadın eli yüzü düzgün tatlı temiz tipli erkekleri yakışıklı bulmuyor
- +1 yıl
Tamamen nefret sebebisiniz
- +1 yıl
O zaman ben şunu anladım size iyi davranmak yok bundan sonra
- +1 yıl
Saygılı olmak zor
- +1 yıl
Zor demişim yok
- +1 yıl
Kendi ülkemde ki kadınlardan kimse bakmıyor lan olaya bak🤣 deliricem
- +1 yıl
Varsa yoksa sert mizaçlı tehditkar tipe sahip erkekler , onlardan hayır gelmiyceği belli ama yine de bakıyosunuz
- +1 yıl
Bildiğin duaları oku da vizem çabuk çıksın
- +1 yıl
Yoksa var ya sizin ruh hastası erkek zevkkinize kaldım
- +1 yıl
Anasını satıyim b*ki yedim resmen he , sizin saçma sapan yakışıklı erkek anlayısınıza kaldım
- +1 yıl
23 yılım sizin yüzünüzden sap geçti
- +1 yıl
Tamam sert mizaçlı değilse reddediyosunuz
- +1 yıl
Ben mi degismeliyim
- +1 yıl
Ulan 42 milyonunuzun aynı
- +1 yıl
Eli yüzü düzgün tatlı temiz tipli erkekleri hicbiriniz yakışıklı bulmuyosunuz
- +1 yıl
Siz degişin be
- +1 yıl
Varsa yoksa sert mizaçlı erkek var ya vizem red yerse kafayı yerim , akıl sağlığı lm bozulur
- +1 yıl
24 yaşına giricem Ağustos'ta sap bitiremem
- +1 yıl
Sizin sert mizaçlı erkek sevdanıza kurban giderim vallaha , tam bir cehennemsiniz
- +1 yıl
Türk kadınları olarak siz degisin
- +1 yıl
Biraz da eli yüzü düzgün tatlı temiz tipli sempatik sevecen erkeklere bakın
- +1 yıl
Hepiniz aynısınız
- +1 yıl
Lan dediğim doğru cıkti
- +1 yıl
Ne yapim nasıl Cook duruyim 23 yıldır duruyorum zaten
- +1 yıl
Birinizde bakmadı hala
- +1 yıl
Neymiş sert mizaçlı olanlar maskülen değilmiş eril degilmis
- +1 yıl
E napim insan deliriyor
- +1 yıl
Sohbet ediyoruz burada
- +1 yıl
İçimi döküyorum neden hepiniz için illa sert mizaçlı olması gerek
- +1 yıl
Neyse ya cidden beter olun vallaha keşke var olmasaydınız , keşke Japonya da dogsaydım ya da ailem oraya taşınabilseydi de daha kolay giderdim japonya ya
- +1 yıl
Sizin için havalı tipler sert mizaçlı tehditkar tipe sahip erkekler zaten doğru
- +1 yıl
Hadi berbat akşamlar
- +1 yıl
Doğru ama ruh hastasısınız varsa yoksa sert mizaçlı erkek cidden insan delirir vallaha bak
- +1 yıl
Sert mizaçlı olmayan bir erkek Türkiye den cıkamazsa sı*tı
- +1 yıl
Gün yüzü göremezsin umarım
- +1 yıl
Hakediyosunuz
- +1 yıl
Baksana sert mizaçlı değilse reddediyosunuz
- +1 yıl
Umarım büyük İstanbul depreminde beter olursunuz
- +1 yıl
Cidden siz saf kalpli değilsiniz neyse bye
- +1 yıl
Kes lan , s gitt ruh hastası
- +1 yıl
Sert mizaçlı erkek sevdalısı
- +1 yıl
Çirkef yurdum kadını işte
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Konuşmalarından falan anlıyorum ben daha çok
20 Yorumla
+1 yılBen hissederim çoğu yalancı ve palavra konuşuyor zaten
20 Yorumla
+1 yılÇoğunun sadece kaliteli insan rollerinden ibaret olduğunu düşünüyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHepinizi iyi biliyorum en başta sen
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılCok eski güzelsin cokkk
Ben biraz safım hemen inanıyorum :D
20 Yorumla
+1 yılÖncelikle kendime inanmıyorum
10 Yorumla
+1 yılSonradan çıkıyor ne oldukları ortaya.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğunu sahte yapmacık
10 Yorumla Bir süre sonra anlaşılıyor rol yaptıkları.
10 Yorumla
+1 yılTam bir bey efendisiyim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çok var ama bi yerden açık veriyorlar illa
10 Yorumlaİlgilenmiyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşma üslubundan anlarım.
10 Yorumla İnanıyorum ben hemencecik
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen işte tam bir İstanbul beyefendisiyim 😎 😂😂
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı.
+1 yılonu kenidimiz görmemiz lazım canım
10 Yorumla Ben göstermiyorum valla fsfsf
10 Yorumla
+1 yılYook be inanmıyorum djsjsj
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 553 cevap paylaştı.
+1 yılBenim gibi bey efendi yer yüzünde yok 😇🤗
10 Yorumla
+1 yılBurada kimselere inanmıyorum.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Ben inanmıyorum :D
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılinanmıyorum hıc bırıne
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı. Allah bilir diyorum
20 Yorumla
+1 yılOhoooww😂😂😂
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. inanmıyorum tabikide
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYemiyoruz 😜
10 Yorumla - Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 