1 yıl çok kısa bir zaman birden geçiyor zaten 30 yaşındayım 40 yıl daha yaşar ölür giderim 1 yıl o kadar çabuk geçiyor ki düşün 40 kere geçince ya yaşlanıp yataklara düşecem ya da ölecem
ya aşırı çabuk geçiyor yıllar
1 yıl çok kısa bir zaman birden geçiyor zaten 30 yaşındayım 40 yıl daha yaşar ölür giderim 1 yıl o kadar çabuk geçiyor ki düşün 40 kere geçince ya yaşlanıp yataklara düşecem ya da ölecem
ya aşırı çabuk geçiyor yıllar
Benim de son birkaç yıldır zamanım çok hızlı tükeniyor. Bence bu uzayda zamanın farklı olması gibi her insanın da zamanı farklı işliyor. Arkadaşlarıma benim zamanım sizinkilerden farklı dediğimde bana gülüyorlar ama bence bu doğru. Zamanı yavaşlatmak ve yönetimi için yazılanların çoğu ise "yeni" kelimesine vurgu yapıyor. Yeni olan her şey. Yürüyüş yolunu değiştirmek, yeni insanlar tanımak, yeni bir hobi, ya da dişleri sol elle fırçalamaya çalışmak. Yaptığımız şeyler monoton hale geldikçe anda kalamıyoruz ve düşünmeden sadece onu yapıyoruz. Bu yüzden vakit çok hızlı geçiyor
Çocukluğumda 1 yıl çok uzun geçerdi
Cevap
3Cevap
Yapacak birsey yok. Olabildiğince dolu dolu yaşamaya çalış.
Allah ne yazdıysa o, takma kafana. Ahirete hazırlan.
Bir şey yapamazsın zaman akıyor bizim onu durdurmamizin imkanı yok anı yaşa derim
Öl...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?