Bence kadınlar sürekli her konuda başarısız oluyor sebebi ne sizce?

Bana göre kadınların başarısız olma sebebi eğitimsizlik kendi cinsiyetine düşman oluyor rakip görüyor bu çok yanlış eğer bu böyle devam ederse asla ne işyerlerinde bir kadın yönetici görebiliriz nede kadınların başarılarını duyamayiz kadın kadını kiskanmamali çekememezlik olmamalı erkeklerin hepsi zaten kadın düşmanı kadınları cekemiyorlar fesatlık yapıyorlar kadınların erkeklerden başarılı olmasını erkekler istemez hazmedemez ama işyerlerinde bile kadınlar birbirlerini rakip görüp erkeklerle birlik olup kadınların ayağını kaydiran hemcinslerim var o kadınlar erkeksiz var olamayan ezik kadınlar hep erkeklerin etrafında gezerler erkek kanka yaparlar onu bir bok zannederler sonra kadın cinsiyeti neden eşit olamıyor erkeklerle kadın kadına her konuda destek olmaliki kadın cinsiyeti yükselsin kimse kimsenin ekmeğini almaz elinden kadınlara hem erkekler hem kadınlar zarar veriyor o yüzden kadınlar yükselmiyor bu canım kadınlar kadınlarla güç birliği yapmadığı sürece asla başarılı olamayacak
Bence kadınlar sürekli her konuda başarısız oluyor sebebi ne sizce?
Cevapla