Hakaret etmiyorum yanlış anlaşılmasın sadece merak ediyorum neden böyle?

Hangi kızla karşılaşsam hatta çevremdeki kızların, arkadaşlarımın hiçbirinin sevgilisi, eşi yakışıklı değil. Yanlış anlaşılmasın diğerleri çirkin demek istemiyorum sadece bir erkeğe bakınca dersin ya çok yakışıklı filan diye. Işte hiçbiri yakışıklı erkekle çıkmıyor. Ben de yakışıklı erkeklerle konuşuyorum, onlarla çıkmaya çalışıyorum.
Hakaret etmiyorum yanlış anlaşılmasın sadece merak ediyorum neden böyle?
Cevapla