İnsan ilişkileri çıkara dayalı olmadan yürümez mi?

Çıkardan kastım yalnız maddiyat değil. Genel olarak "Benim başıma gelirse o da yardım etsin" bakış açısı hakim değil mi? İçten gelen bir iyi niyet değil de "Ya ben de ihtiyaç duyarsam" var sanki.

İnsan ilişkileri çıkara dayalı olmadan yürümez mi?
Cevapla