Erkekleri yaratan tanrının ıyı olma ihtimali var mı?

Dünya baba kalmayacak evrenın ve dunyanın yanlıslıklarına bakarak ne kadar sinir olsam sevmesem de ölcem evet ama yıne de erkeklerı var eden tanrı ya da bu kadar kötülüğü var eden tanrı ben ölünce de erkekleri yaratmaya devam edecek kötülükler devam edecek. O zaman bu evrensel bir konu tanrı katındakı bır mesele. Erkekler varsa ve ben erkekleri sevmiyorsam tanrı yoktur, varsa da kötüdür o tanrı. İsyanım var bu tanrıya benım, tanrının bır bıldıgı falan yoktur bıe bildigi olsaydı zaten sevmeyeceğim bır varlıga benı eş olarak yaratmazdı.

Güncellemeler
+1 yıl
Bence bızım tanrımız ayrı benım tanrım erkeğin kaba dogasını yaratan tanrıyla aynı olamaz ki. Benım ıyı Doğan'a haksızlık çünkü bu ve adil degıl. Aynı türden imtihânlar yasıyoruz evet ama bu demek değil kı tanrımız aynı. Dogası farklı varlıklarız erkeklerin eşını aldatma ihtimali fizyolojisınden dolayı daha yüksek şımdi onun gunahı daha bol oluyor mst yapıp durduğu ıcın ee benım tanrım nıye eşine layık olamayan çok eslı bır varlık vermıs bana ve bunun normal olduğunu söylüyor Kuran'da
Güncellemeler
+1 yıl
Masta normal diyor kuran pekı aslinda hiç yapmamak veya hıc peni*se sahıp olmamak daha normal degıl mıdır? Bnım takıldığım konu bu işte. Neden erkek ve kadınların normallerı ayrı ve gunahları cnslkk kısmında ayrılıyor? Ben eşımın çok eslı mst yapması gereken bır varlık olmasını kabul etmek zorunda mıyım sımdı dıne göre ahha bu benım ıyı Doğama haksızlık ama. Kesinlikle sizin Tanrınız erkek olmalı. Dunyaya kadın gözünden baksanız aslinda erkeklerin nekadar saçma olduğunu görürsünüz ve dinlerın
Erkekleri yaratan tanrının ıyı olma ihtimali var mı?
Cevapla