Sevgilimle temas etmekten kaçırmakta hakli mıyım?

Ya şimdi herkes diyecek ki madem kapalısın hiç sevgili yapma ama sabrettim çok sabrettim sonunda istediğim gibi biri çıktı karşıma onu gerçekten seviyorum ve uzaklasip kaybetmek ya da ikimize de azap çektirmek istemiyorum ve konuşmalarımız da gayet usturuplu oluyor evli gibi davranmiyorum ona karşı dumduz dolap gibide olmuyor ama sınırları oluyor görüyorum şimdi kızlar birkaç aylık sevgililerine kocam bile diyor ya da başka şeyler işte :( buarada da bana ayak uyduruyor artık. El ele tutuşmak sarılmak bir kere sarıldık o da ağlamıştım kendimle alakalı ailevi mwselemi anlatmıştım annem babam ayrı falan bunları konuştuk dertleştik onun dışında hiç olmadı temasimız bazen onunda istediğini düşünüyorum ama yapamıyorum içim almıyor gerçekten daha öncede hiç olmadım bu gibi durumlarım hem biraz daa ciddiye binsin istiyorum ama o her erkek gibi olmasını istiyor da belli etmiyor kendimi suçlu hissediyorum bazen
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilimle temas etmekten kaçırmakta hakli mıyım?
Cevapla