27 yaşında erkek çıtırken 28 erkeğin kart olmasi?

Çok acımasız bir şey değil mi?28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Genç çıtır bir erkekken bir şeyler yaşama sansini 19 Mayıs 2024'te kaybettim. Bana şimdi ama kızlar olgun seviyor demeyin. Olgun falan sevmiyorlar gençlerle ve sevgilisi gençken her şeyi yaşayıp olgun olunca her şeyi yaşayıp sonra bir olgun katlayıp kendilerine ve dogurduklari yaratıklara baktiriyorlar. Haa hoslansalar ne olur olgundan ben genç, enerjik, çıtırken yaşayamadiktan sonra.

Güncellemeler
+1 yıl
18-25 yaşımda olup gençken redpill ezberleri yazanın anasına soverim. Ulan ben bakirim cinsel gücümün en yüksek olduğu yaşlar çöp oldu Ulan bana sakın yok cinsel pazar değerine artacak falan demeyin. Ulan gençliğim kız eli degmeden geçti yaşlanınca s**rim artacak değeri
Güncellemeler
+1 yıl
Çok acı verici.
27 yaşında erkek çıtırken 28 erkeğin kart olmasi?
Cevapla