söyle bi düşündüm de nafaka parasi bakım parası geçim parası mal varlığına ortaklık dünya kadar para var kalırsam söylemem 3 5 sene sonra söylerim ki nafaka alayım 😂🤣😂
bosansam nafaka verecem boşanmasam bu kadın beni öldürecek iki ucu b*klu deynek 😂🤣😂🤣 sanki sizinki iyi birseye harcama oluyor sözde nafaka alıp Gratis ile Watson gibi yerlere yatırım yapıyorsunuz 🤣😂🤣😂🤣
Gratis Watsons ne alaka ya. geçim derdinde olan insanlar var. çocuğu olduğu için işveren iş vermiyor mesela, nafakayla geçinmeye çalışan, ailesi tarafından boşandığı için reddedilen, çevresi tarafından destek görmeyen insanlar çok.
bence de girmeyelim çünkü hersey farklıdır ama ben burada sana şaka yapmak güldürmek sempatik mayhoş bi hava vermek istedim yoksa günümüzde olan olaylar durumlar ayrımcılık ve farklilidr inkar edilemez egerki sana karşı ufakta olsa bi yanlış harf dahi kullandiysam özür dilerim..🙏🙏
seviyorsam ve o kişi de beni gerçekten seviyorsa evlenebilirim ama sadece hamilelik yüzünden evlenmek bence mutluluk getirmez stres getirir ve çocuğumu da mutsuz bi ortamda büyütmek istemem
bebek değil, bebek sahibi olma süreci. yani insan bu yüzden sosyal bir canlı. tek başına doguramazsin. dogurursan da normalden daha fazla stres yaşarsın bence. bu da bebek ve anne sağlığı için iyi bir durum değil..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Al sana günün sorusu
Hamile kalındığı için mi evlenilir, evlendiği için mi hamile kalınır ( altına bir de gelinlik giymşş hamile kadın fotoğrafı )
ahahsg
Çocuk alınacak durumda ise kürtaj olup değilse evlenilir ya da ana babası nüfusa yazilmalidir
söyle bi düşündüm de nafaka parasi bakım parası geçim parası mal varlığına ortaklık dünya kadar para var kalırsam söylemem 3 5 sene sonra söylerim ki nafaka alayım 😂🤣😂
nasıl ya işte o yüzden kadınlara var erkeklere yok siz kötüye kullanırsınız 😅
bosansam nafaka verecem boşanmasam bu kadın beni öldürecek iki ucu b*klu deynek 😂🤣😂🤣 sanki sizinki iyi birseye harcama oluyor sözde nafaka alıp Gratis ile Watson gibi yerlere yatırım yapıyorsunuz 🤣😂🤣😂🤣
kadınlar mı öldürüyor o konuya girmeyelim istersen
Gratis Watsons ne alaka ya. geçim derdinde olan insanlar var. çocuğu olduğu için işveren iş vermiyor mesela, nafakayla geçinmeye çalışan, ailesi tarafından boşandığı için reddedilen, çevresi tarafından destek görmeyen insanlar çok.
bence de girmeyelim çünkü hersey farklıdır
ama ben burada sana şaka yapmak güldürmek sempatik mayhoş bi hava vermek istedim
yoksa günümüzde olan olaylar durumlar ayrımcılık ve farklilidr inkar edilemez egerki sana karşı ufakta olsa bi yanlış harf dahi kullandiysam özür dilerim..🙏🙏
sempatik mayhoş olmuyor maalesef.
peki özür dilerim senden kusura bakma lütfen düşüncesizlik ettim 🙏🙏
tamam sorun yok alla alaaa 😅😅
hanımefendilere karşı nazik zarif ve centilmen olmak her zaman kazandırır diye düşünüyorum 🥰😊
peki madem🤣
teşekkür ederim sağolun efendim size güzel dileklerimi dileyim sonra uçup gitsem sizi de daha fazla rahatsız etmesem olur mu 🥺😊😊🥺
Büyük konuşmamak lazım ama kürtaj yaptırıp evlenmezdim
Evlenmem komşi tek doğururum çocuğumu
ahahhaha
Kalırsam evlenirim jgjghfgg
hamile kalmak sadece kadına özgü değil ki. çift hamile kalmış oluyor
Tövbeler tövbesi
Yaşatmazlardı beni :)
evet
sence de mi öyle
evet öyle
Evlenmem kendim de bakarım çocuğuma
peki neden
seviyorsam ve o kişi de beni gerçekten seviyorsa evlenebilirim ama sadece hamilelik yüzünden evlenmek bence mutluluk getirmez stres getirir ve çocuğumu da mutsuz bi ortamda büyütmek istemem
anladım yani el alem ne der diye değil. sonuçta tek başına çocuk sahibi olunca da el alem bir şey diyebilir..
Aynen milletin ağzı torba değil ki büzesin onlar her şeye bi laf bulur
çocuğunu tek başına doğurup büyütmek de stres getirebilir
Masum bir sabi erkeklerden daha stres getiremez
bebek değil, bebek sahibi olma süreci. yani insan bu yüzden sosyal bir canlı. tek başına doguramazsin. dogurursan da normalden daha fazla stres yaşarsın bence. bu da bebek ve anne sağlığı için iyi bir durum değil..
zengin kızlar beni hamile bırakabilirsiniz