Aile & Toplum Çirkin bir kız olduğum için laf yemem hoşuma gidiyor anormal öi? Doratan Takip Et Yoda Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Kekolar laf atınca hoşuma gidiyor titrettin beni diye filan normalde kızlar rahatsız olur ben seviyorum Çirkin bir kız olduğum için laf yemem hoşuma gidiyor anormal öi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Ben dünyanın en çirkin kadını da olsam bu insanların bana her b0ku söylemeye hakları olduğu anlamına gelmiyor 0 0 Yorumla
Hakanesk Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Gidebilir tabi ama bunu güzel ya da çirkin olmanla alakası yok bence 0 0 Yorumla
Edannur Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 362 cevap paylaştı. Ne lafı 0 2 Yorumla Doratan +1 yıl Kekolar laf atınca hoşuma gidiyor titrettin beni diye filan normalde kızlar rahatsız olur ben seviyorum Yorumla Edannur +1 yıl Evet bence de rahatsız olunmalı Yorumla
_Thanos_ Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. ne gibi 0 2 Yorumla Doratan +1 yıl Kekolar ediyor ya titrettin beni filan diye Yorumla _Thanos_ +1 yıl bence iyi bir şey iyi tarafdan düsün Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben dünyanın en çirkin kadını da olsam bu insanların bana her b0ku söylemeye hakları olduğu anlamına gelmiyor
Gidebilir tabi ama bunu güzel ya da çirkin olmanla alakası yok bence
ne gibi laflar yiyorsun mesela
Bende öyleyim normal bence
Ne lafı
Kekolar laf atınca hoşuma gidiyor titrettin beni diye filan normalde kızlar rahatsız olur ben seviyorum
Evet bence de rahatsız olunmalı
Guzelsindir
ne gibi
Kekolar ediyor ya titrettin beni filan diye
bence iyi bir şey iyi tarafdan düsün
Evet normal kabul etmişsin bunu
Çirkin misin