Namazları tam vaktinde kılmak, her gün kuran okumak hep adetimdi sanırım çok yaptım. Aşırı olunca da birden uzaklaştım. 


İbadetlerini yaparak eski haline dönersin başka nasıl olacaktı.
Sihirli değnek yok elimizde.
Ya da ibadet ettiren bi ilaç, şurup, hap vs. yok.
Kendi iradenle oturup yapacaksın bu kadar.
Yapıyorum ibadetlerimi ama özenli değil eskisi gibi
Tövbeni et seni uzaklaştıran hersey den sen uzaklaş vr hmen sabah namazıyla bismillah de
Namaz kılıyorum
Hep Estağfirullah çekiyorum
Bide hayırlısıni iste ve evlen
İstiyorum, nasip bakalım korkuyorum evlenmekten de.
Nedenki acaba
İnsan korkuyor ya
Tam tersi ozguvenin olsun kendine
😊
Eig icin thanks
Söylemeye gerek kalmadı artık sanırım neyse ben
Kapatıyorum 😕🙋♂️
Nasıl
Cevap
3Cevap
Kendi içinden geldiği gibi yaşayarak
Hani Bir Kuran-ı Kerimde de Dediği Gibi İnfitâr Suresinde "Rabbine Karşı Seni Aldatan Neydi?" Onu Yenersen Tamamen Daha Başarılı Olursun Gibime Geldi
Çok güzel yazdın ✨
Teşekkür Ederim :)
Rica ederim ✨😊
Yavaş yavaş kuran okumaya. Müsait zamanlarında namaz kılmaya dönerek
Tekrardan adım at yavaş yavaş gerisi gelir
Yolunu bulursan bana da söyle.
Burayı bırakıp gitmek işe yarıyor😅
Bir yerden başlarsan devamı gelir..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?