Hocalarımız neden bu kadar saçmalıyorlar?

Üniversitede okuyorum. Sınav haftalarında, bize ÖSYM sınavı muamelesi yapıyorlar. Kimlik kartlarımız, sıranın üstünde oluyor. Sıra numaraları oluyor ve herkes, belirlenen sıra numarasına göre oturuyor. İlk 15 dakika sınav salonundan çıkmak yasak. Sizce de saçma değil mi? Bize psikolojik baskı yapıyorlar resmen. Bu durumu nereye şikâyet edebilirim?

Hocalarımız neden bu kadar saçmalıyorlar?
Cevapla