Evlenirken erkek tarafını olabildiğince borca sokmak bir gelenek mi?

Kız Arkadaşımım ailesi

Kızımız için "şunları şunları" isteriz dedi.

" Almazsam ne olur?" diye sordum kızımla alamazsın " dediler.

" Almıyorum o halde " dedim konu kapandı.

Evlenecek erkeği gırtlağa kadar borca sokmak adetten mi?

Ya da maksat ne?

Evlenirken erkek tarafını olabildiğince borca sokmak bir gelenek mi?
Cevapla