Kız Arkadaşımım ailesi
Kızımız için "şunları şunları" isteriz dedi.
" Almazsam ne olur?" diye sordum kızımla alamazsın " dediler.
" Almıyorum o halde " dedim konu kapandı.
Evlenecek erkeği gırtlağa kadar borca sokmak adetten mi?
Ya da maksat ne?
Kız Arkadaşımım ailesi
Kızımız için "şunları şunları" isteriz dedi.
" Almazsam ne olur?" diye sordum kızımla alamazsın " dediler.
" Almıyorum o halde " dedim konu kapandı.
Evlenecek erkeği gırtlağa kadar borca sokmak adetten mi?
Ya da maksat ne?
Evet gelenek, sebebi ise kızlarının rahat etmesi. Zorluk çekmemesi. Sanki erkek tarafının imkânı olsa da zorluk çekmek ister, rahat etmek istemez... Kim rahat yaşamak istemez ki? Zorlaştırmamak lazım böyle şeyleri de anlayan varsa... Bu yüzden yol yakınken bunları halletmek, anlaşılmıyorsa devam etmemek daha sağlıklıdır.
Erkek tarafının demişsin.
Babam evlenecek olsam "git evlen" derdi... Ben damat tek başına nasıl yapsın bunxa şeyi diyorum
Cevap
2Cevap
Tamamen soyup soğana çevirmek
Maksat ne çözemedim işte
Dinimizde mehir var zaten
Mehir nedir?
Damadı faize bulaştırıp inim inim inletmek mi mehir?
Ben o geleneklere sokarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?