Geçmişi çok fazla düşünüp ozlemem normal mi?

daha 18 yaşındayım önümde uzun bir gelecek var ama lise hayatımı çok özlüyorum arkadaşlarımı her şeyi ders çalışmam gerekiyor bu sene mezuna kalıcam önümüzdeki sene mutlaka kazanmam gerekiyor ama ben Snapchatten eski videoları fotoğrafları izleyip duruyorum bu normal mi geçmişten daha çok geleceğe odaklanmam gerekmez mi?
Geçmişi çok fazla düşünüp ozlemem normal mi?
Cevapla