Geçmişi unutamıyorim beni etkiliyor bu durum?

Gecmiste okulda arkadaslarim tarafından dışlandım kazık yedim annem benim yanimda durmadı maddi destek olaada manevi destek olamadi babama olan öfkesini benden çıkardı butun sinirini benden çikaiyordu sevgiye ihtiyacım olduğu zaman yanımda pek olmadı arkadaslarim yanimda olmadi yanlis anlasilmalar yuzunden aram bozuldu iftiralar atildi bana babam işinden dolayı uzakta aramiz iyi fakat pek görüşemiyoruz annem erkeklerle konuşmama kızardı eskiden o yüzden erkeklerle sohbetim olamadı şuanda nasıl davranalım birisine bilemiyorum çevremde herkesin sevgilisi var güzel bir kızım benide sevenler var üzülüyorum bu duruma yakin ark imin eski sevdiği çocukla aramızda biseyler geçti başka sorunlarımıza vardı bununla beraber ve başka bir sebeple aramız açıldı konuşmuyoruz ona onceligimin o olduğunu istemezse çocukla aramda bisey olmayacağını söylemiştim onu çok sevdiğimi söylemiştim ama bencil bana karşı farklıydı başkalarına karşı potansiyelim var ders çalışsam başarırım ama çalışmıyorum arakadaslarim beni kıskanıyor hala böyle durumlar var ailemle aram Şu an iyi ama geçmişten dolayı bir burukluk var hala travmalarim var üzülüyorum hep kazık yedim oysaki herkese çok iyi davranirdim ama nedense böyle oldu hep...
Geçmişi unutamıyorim beni etkiliyor bu durum?
Cevapla