Ne kadar aşağılık bir durum, az önce bir çocuk tacizi üzerine soru sordum yardım istedim soruyu sübyancı lar bastı, bu durumdan rahatsız olmuyorlar dalga geçiyorlar, tiksintiden öfkemi kusmak için yazdım bu soruyu. Güvende değil çocuklar nasıl bir ülke oldu ülkemiz her an çocukların yanında olamıyoruz sosyal medya da yılan gibi sinsice kız çocuklarını kandırıyorlar bilgi yarışmasında bile! Deliricem
BİLGİ yarışması oyunu var gayet güzel bir oyun ama mesajlaşabiliyorsun yarışmacılarla, ben reşitim ama sürekli mesaj atan sapığa karşı çocuk olduğumu söyleyince devam etti geri adım atar sandım, kızdım sonra küfür etti iğrenç şeyler yazdı nasıl şikayet ederim diye sordum pişman ettiler ya yazıklar olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer