Kafayı yemek üzereyim bu nedir Allah aşkına?

Ne kadar aşağılık bir durum, az önce bir çocuk tacizi üzerine soru sordum yardım istedim soruyu sübyancı lar bastı, bu durumdan rahatsız olmuyorlar dalga geçiyorlar, tiksintiden öfkemi kusmak için yazdım bu soruyu. Güvende değil çocuklar nasıl bir ülke oldu ülkemiz her an çocukların yanında olamıyoruz sosyal medya da yılan gibi sinsice kız çocuklarını kandırıyorlar bilgi yarışmasında bile! Deliricem

BİLGİ yarışması oyunu var gayet güzel bir oyun ama mesajlaşabiliyorsun yarışmacılarla, ben reşitim ama sürekli mesaj atan sapığa karşı çocuk olduğumu söyleyince devam etti geri adım atar sandım, kızdım sonra küfür etti iğrenç şeyler yazdı nasıl şikayet ederim diye sordum pişman ettiler ya yazıklar olsun

Kafayı yemek üzereyim bu nedir Allah aşkına?
Cevapla