Kafayı yemek üzereyim. Bu reva mıdır?

Başıma gelmez diyordum ama acık açık tacize uğradım. Esenyurttan eve gitmek icin minibüs durağına yürüyordum. Nereli olduğunu bilmiyorum arapça konuşan birisi ara sokakta taciz etti. Dirseğimi savurup nefessiz benzinliğe koştum. Polisi aradılar. Güvenlik kamerası yok diye bulamayız diyorlar. Kaçarken Kolumu kırdım galiba. Şişti
Kafayı yemek üzereyim. Bu reva mıdır?
Cevapla