23 yaşındayım ve hiç arkadas ortamım yok sizinde öyle mi?

Bı tane bile yakın arkadaşım yok bı tane vardı onunla da yolları ayırdık nasıl arkadaş ortamına girebilirim ki var mı fikirleriniz
23 yaşındayım ve hiç arkadas ortamım yok sizinde öyle mi?
Cevapla