Empati kurabiliyor musunuz?

ben son zamanlarda daha çok kurmaya başladım empati kurunca annemin daha haklı olduğunu görebiliyorum bana öyle davranmaya hakkı oldugunu düsünmeye basladım ona aptal gibi bağırmayı kesmeliyim ya ergenliğim devam ediyor ya da ben ona bağırdığım için deliyim

Empati kurabiliyor musunuz?
Cevapla