
EVET.
HAYIR.
HERKES BAZEN SÖYLER.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben kimseye yalan söylemem.. bir şeyi istiyorsam zaten bunu yaparım kimse de karışamaz.. birde insanlar zaten istekleri hayalleri özellikle de özgürlüğü için çok çabalarlar. ama yalanla bir yere gelinmez o yalan da elinde sonuna gün yüzüne çıkar o zamansa işler daha kötü olur.
Aynen öyle yalanlar er geç ortaya çıkar✅
Ben hayatımda aileme bu yaşıma kadar bir elin parmakları kadar yalan söyledim ama bir elin parmakları kadar saat sonra yalanımı itiraf etmek zorunda kaldım.
Yalan söylemek istesem yalanı su diye içebilecek ifade yeteneği, hayal gücü ve doğaçlama yapabilirim ama kendime yakıştıramıyorum, onlara yalan söylemeye kıyamıyorum. En yüz kızartıcı suçlarımı dahi itiraf ettim onlara.
NOT: Bu görüşte yazanlar, gerçeğin ta kendisi. Bir kelime yalan yok.
Fikoda yalan yok, hile yok, ihanet yok, intikam duygusu da yok. İşte bu yüzden yalnız ve başarısız bir adam.
Bir gün Allah nasip eder bir şeyler başarır bir yerlere gelirsem asla devr-i sabık gütmeyeceğim. Kalbinde zerre kadar intikam olmayacak hiçbir insan evladına. Herkesi bugünden daha çok sevecek. İyilere kol kanat gerecek, kötülerle değil kötülüğün kendisiyle savaşacak. İlk başta kendi nefsini kendi cehenneminde yakacak.
Ahmet Arifin ifadesiyle; Fikonun yüreği cehennem olsa bile cennet yapabilmek için yaşayacak memleketi. Yoksul ve namuslu halka...
FİKRETİN MÜCADELESİ YAŞADIĞI SÜRECE HİÇ BİTMEYECEK. YA KENDİ KENDİNİ BİTİRECEK YA DA ETRAFINDA GÜLLER BİTİRECEK.
https://www.youtube.com/embed/vnc9aE2eRwghttps://www.youtube.com/embed/d9QAtsZ4UfsOoo fikret hayattaki tüm mottonu yazmışsın😂ama okudum okurum her yorumu uzun kısa fark etmeden teşekkürler😇
Sitede en sansasyonel yazılar benim klavyeden çıkıyor desem yeridir. Resmi ideoloji ve egemen düşünsel yapıya uygun olmadığı için özellikle sosyo politik görüşlerim hem KS hem instada hem de diğer forum ve bloglarda banlanıyor.
Siyasi yorumlarım İnstada ve KS'de yoğun tepki çekiyor, şikayet konusu oluyor. Egemen müesses nizamın baskısı altında olduğum söylenebilir.
Sebepleri;
1. Toplumsal cinsiyet eşitliği tezlerini savunmuyor olmam. Bana göre kadın ve erkek sadece kanun önünde eşittir. Normal hayatta erkek ve kadının fiziksel biyolojik psikolojik yapılanmaları farklı. Kadın ve erkeğin birbirine mutlak üstünlüğü de yok, nispi üstünlükler söz konusudur. Kadın ve erkek eşit değildir ama birbirini tamamlar.
2. Ulus devlet şovenisti olmamam... 40 yıldır yaşanan terör sorununun ana sebebi etnik kimliğe vurgu yapan ve azınlık halkların kimliğini asimile edip inkâr eden devlet mantalitesi ve buna bağlı eğitim sistemi...
3. Bayrak milliyetçisi olmamam... Hiçbir ülkenin bayrağı; bir çocuğun tırnağı, bir kadının saç teli, bir işçinin alın teri ve bir ihtiyarın gözyaşından daha değerli değildir. Bayrak insanı temsil eder. İnsan bayrağı kutsamamalı. Yeryüzünde hiçbir nesne insandan değerli değildir.
4. Gardrop Atatürkçüsü olamam... Kurucu liderler, saygıyı hakeder elbet bütün liderler gibi... Lakin saygı ve kutsama arasındaki ayarı tutturamayan toksik zihniyetler beni Atatürk düşmanı ilan ederler hep.
5. Siyasal dinci olmamam. Dinini ve devletini dünyasına alet edenlerin bugünü aydınlık, yarını karanlıktır. TC'nin son 10 yıllık siyasi tarihi bunun en bariz en trajik örneğidir.
#FİKRETDOĞAN
Sosyal medya araçlarında sıkıntı maalesef siyasi ideolojik görüşler ya da dinsel hukuki boyutlara sebep olabiliyor sadece kendi açından görüş belirtsen bile.
@biscolatagirl Yapacak bir şey yok. Her şey olacağına varır.
FİKRETİN KS VE INSTAGRAM İLE MÜCADELESİ 😅
Enerjini sosyal medyada yıpratma derim nacizane yoksa oradaki insanlar senin psikolojik anlamda çökmene sebep olabilir linç dünyası geniş orası burası gibi medyaların☀️
@biscolatagirl Mesele sosyal medya değil maalesef. Ben reel hayatta da benzer linçlere ailemde de akrabalarım arasında da iş hayatında da maruz kaldım.
KS ve Instagram, Türkiye'nin özeti zaten. Sanaldaki insanların hiçbiri uzaylı değil bu ülkenin insanı.
Evet toplumun yansıması onlar sadece bastırılmış duygularını dökmekte daha özgür olduklarını düşünüyorlar icraatte dedikleri kadar birçoğu olamaz. Evet ne yazıkki sosyal hayattanlar ama enerjin değerli ve bunlara yormak için hayat kısa sen yolundan şaşma yeter sevgili @fikretinmucadelesi☺️🍀
Herkes bazen söyler ama çocukken söylediklerim olmuştu. Sinemaya gitmek istediğimde gariban anam o zaman tabii geçim sıkıntısı çok sinema soğuk olur dediğin de her yerde kalorifer var demiştim. Oysa sinemada kalorifer olduğu nereden biliyorum ki. Çocuksun işte anlamıyorsun ki 😊
😂😂
Eic için teşekkür ederim 🌹😊. Çok naziksin
Rica ederim😇😇
Doğruyu söylediğinde insanlar en ince ayrıntısına kadar senden bilgi almak istiyor. Saklamak istediğinde mecbur yalan söylemek durumunda kalıyorsun
Cevap
14Cevap
Bu anket seçeneklerinden Herkes bazen yalan söyler demek zorunda kaldım, evet belki yalan söylemek doğru bir yaklaşım değil çoğu zaman bir Güven eksikliğine neden olabilir Eğer ortaya çıkarsa, Ancak bazen babanın bilmemesi gereken şeyler olduğu zaman ya da bildiğinden herhangi bir sıkıntı olacaksa annemle bazen aramızda birtakım sırlar olur ve bu yüzden kimse bilmez.
O yüzden bazen insan evinde huzursuzluk olmasın diye yalan gibi durumlara başvurmak zorunda kalıyorsun.
Hiçbir zaman diye seçenek koysam onu kim isaretlese asla dürüst cevap çıkamazdı.☺️
Kesinlikle katılıyorum
Evet, hak ediyor onlar da yalanı yapacak bir şey yok
Söylememin alemi yok birşeyi yapma dersen aksine daha çok meyillenen birisiyim 🤣
tek yaşadığım için söylemiyorum :D
😂😂
Evet söylediğim zamanlar olmuştur
Özgürlüğüm önemlidir
Gereksiz yalan asla söylemem
Herkes söylemiştir : ))
Hayır hiç söylemedim
Hayır söylemedim
Çoğu zaman söylemiştim 😌
Hayır aileme hiç yalan söylemedim
Maalesef
Söyledim
Evet söyledim
Evet maalesef
Hayır
gerek olmadı
Hayır
söylemedim desem
Olabilir ama çok zor ihtimal herkes için.
haklısın
Söylediğim oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?