Amatör balıkçı çift yıldönümünde denize açılmış, 40 kg balık yakalamışlar :) Merak ediyorum, eşiniz veya sevgiliniz böyle özel bir günde balığa gidelim dese sevinir miydiniz :D

Amatör balıkçı çift yıldönümünde denize açılmış, 40 kg balık yakalamışlar :) Merak ediyorum, eşiniz veya sevgiliniz böyle özel bir günde balığa gidelim dese sevinir miydiniz :D

İnsanlar mutlu olmayı, özel günlerde hep elle tutulur ya da sürprizlerle dolu bir aktivite sanıyorlar.
Kendilerine o kadar çok inandırmışlar ki her gün neredeyse bu beklenti içindeler. Küçücük bir çocuğun başını okşasanız mutlu olur. Ama insanlar yetişkin olunca bunun bir kıymeti yok. Cevap şu oluyor; ben canım mıyım?
Mutluluğu o kadar çok maddeleştirdiler ki hiç farkında olmadan Kalplerini öldürdüler. Şu resme bakıyorum ve çok mutlu oluyorum. Dünyanın en zengin insanı ideal bir Eş'e sahip olan kişidir. Onlar nereye gitseler mutlu olurlar. Ama mutluluğu nesnel hale getirenlere Sarayda da Düğün yapsanız beğenmez. Her zaman daha iyisini isteyecektir.
Boş boş yazmışlar ben bu kişiyi tanıyorum cumartesi günü kendisi ile görüşmüştüm pazar gunu balığa çıktılar. Yok iğne bota takılırsa görürüm yok evlilik yıl dönümünde gidilmez bilmeden konuşuyorsunuz belliki. İğnenin bota batmasi ile bu botlar batmaz. Bu arkadaşlar amatör üstü avlaniyorlar takimlar profesyonel. Ayrıca evlilik yıl dönümü olduğu için neden gitmesin sabah erken saatte çıkıyor günün kalanını yine anlam ve önemine uygun şekilde geçirdiğine eminim o kadarda ince düşünen biri kendisi. Ve ayrıca 40.5kg bu balık türu için akdenizdeki yeni rekoru kırdı.
Cevap
25Cevap
HAyır güzel değildir
Helal olsun gadası
Bizim evlilik dönemi artık çoçuklarla geçiyor çoçuk oldu olalı hiçbir romantik anımız yok en son evlilik dönemimizde eşimle beraber televizyon izliyorduk yan yanaydık oğlum geldi koltuğun üzerine çıktı ve bize doğru ayaklarını uzattı bizde oğlumun ayaklarını hem gıdılıyorduk hem öpüyorduk
Önemli olan beni düşünmesi nereye gidileceğini pek onemsemem
Bence çok güzel bir şey yapmışlar öyle lüks restoranlara para harcamak yerine doğal ortamda olmak en romantik olanı.
İkisine göre belki de en mutlu ve en güzel günleridir. Bana kalsa dağ evinde romantik güzel bir geçirmek derdim.
Normal zamanda olabilir ama evlilik yıldönümü için hoş bir aktivite değil bence eşim böyle bir şey yapsa hoslanmam
Sevinmem çünkü güzel giyinmek isterim ama balığa giderken güzel giyinemem
Yani ben pek tercih etmezdim. Biraz romantizm olsun isterim, loş ve sakinlik.
Hic degil , o kocayı o denizde boğar balıklara yem ederim 😂😂
Birlikte balık tutmaya gitmek güzel olur ama evlilik yıldönümünde de olmaz
Ortak zevk aldıkları bir şeydir. Ben sevmiyorum mesela ama sevseydim neden olmasın.
Suya attığı iğne bota takılırsa geberip giderler ne hediyesi 🤣
Biz gençken evlilik dönemimizde Ben karımın ayaklarını öpüyordum karımda ayaklarıma masaj yapıyordu ahh o eski günler
İkisinin de sevdiği şeyse olabilir ama ben tercih etmezdim daha romantik biseyler beklerim
İlk önce hayırlı bir kısmet bulmak lazım. Aklımda çok güzel aktiviteler var.
Yüzümün değişeceği için sevinmezdim.
Meraklılarsa onlardan keyiflisi yok.
Büyük balığı yakaladın diyor
Romantizme bakın ya..
Farklı bence, yemek bedavaya gelmiş 🤣
Cehennemin dibine bile giderim.
Sans bir kere adamin yüzüne gülmüş
Bişey kutlamak için canlı öldürmek zorundamıyız
Evlilik yildonumunde de olmaz ki ya
Gereksiz buldum biraz böyle bir özel günde.
Evet harika bir aktivite bencede.
balığa gitmek en son isteğim olur
o olta o balığı nasıl çekti
Ben pek tercih etmezdim açıkcası
Çok romantikmiş gerçekten
Ben evlenince 50. Yıl dönümümüzde yine şaşırtıcam
Nasıl bı sans kendı kadar balık yakalamıs
Allah karisina sabir versin.
Değil balik denizde güzel
Eşin olsunda her yere gidilir
çok çekici gelmedi
@Professionaleon Tercihlerine saygı duyuyorum ama senin aksine kadınlardan hoşlanıyorum. sins ile sana mutluluklar dilerken krem kullanmanı öneririm
Bereketiyle gelmiş
Bence çok iyi.
İyi bi aktivite
ne yenir
değil.
Değişik bir aktivite
Sacmalik
Güzel tranca balığı
Olur neden olmasın
Kesinlikle😛
Keşke senin beyninide yakalarsalardi
Saçmalık
Gerçekten güzelmiş
Güzel olmuş
Ay ne hoş ya
kötü bir aktivite
Balığın suçu ne 😅
güzelmiş
Güzel evet
Millet farkli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?