AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Senin sayende artık Torku çikolatasını tüketicem daha önce hiç almazdım ama bu aralar bu markada gelişme var eğer dedikleri gibiyse hakettigi yeri alır inş :)
Evet aynı olay nar ekşisinde de var. Glikoz şurubu olmayanlar daha güzel
Şu sıralar Torku ürünlerini tüketiyorum ve gayet başarılı buluyorum
onun çikolata kremasını tavsiye etmişlerdi ama her yerde yok sanırım?
rekabet işte, evet her yerde yok
Konyada çok :)
toblerone isimli çikolatayı öneririrm. bal ve badem nugalı enfes bir İsviçre çikolatasıdır. Kendine has üçgen şekli, dayanılmaz tadı, dolgun ve ağızda eriyen yapısı ile akıllardan çıkmayacak bir lezzet. elin adamı yapmış. bize yemek düşer.
reklam cekmisssin rezmen :)
@çikolattaa evet kuzen fabrikada genel müdür ben de reklam işlerine bakıyorum :/
bursada nerde satılır?
@Onurrsenturkk büyük marketlerin bir çoğunda var. migros gibi. azıcık fiyatlıdır yalnız ithal olduğu için.
ayyy iyiymis bu @fundamentalist
Alırız ya adam gibi bir cikolata yiyelim :D Teşekkürler
üretilen çikolataların tadına bakmak için kontrol amaçlı eleman aranıyor. müsaitsen seni yazalım :p
@çikolattaa boş musun? :/
ya dur şimdi hepsi şakaydı yazılmıyorum sakın yanlış anlama unut gitsin eleman lazım değil.. işine devam et. kkontenjan doldu.. ii geceler. :/
gormedim mesajlarini tribe girmessin is teklifi icin tesekkurler iyi geceler :)
burası turkıye arkadasım ıste fındıktan cok koymamak ıcın yanı cıkolayı malzemeyı bol koyup guzel yapmak masraf tabı ama yapmaları lazım ona gore para verıosun işte turkıyede basıolar glıkozu
Eti Karam da fena değildir, ama glikoz şurubu olayına bakmadım hiç, dikkat edeyim bir daha ki sefere.
Bende sık sık kıbrısa gidip geliyorum bakıyorum free shoplarda aynı marka çikolatalar çok pahalı türkiyede ucuz. Demek ki bundanmış.
Nestle damak en sevdiğim çikolata. İçinde glikoz şurubu yok diye biliyorum ama emin değilim, ben yanma hissetmiyorum.
Avrupadan iyi bir dost edin. Bol bol mutluluk hormonu takviyesi yapman için, sana çikolata yollasın. Ben daha iki gün önce yolladım 5 kilo:))
Dayım almanyadan çikilita getiriyor sana da verebiliriö istersen :D
Teşekkürler ^^
Türkiye de üretilen tatlıların hemen hepsinde maalesef glikoz bulunmakta bunlara şerbetli tatlılar da dahil
Büfe ve marketlerde bulabileceğin Toblerone marka çikolata var. Bu çikolata da isveçten ithal zaten ;)
Çocuklar ölmesin şekerde yiyebilsinler (Nazım Hikmet RAN)
Şuanda Türkiyede glikoz şurubu olmayan tek çikolata Torku. Öneririm her çikolatası ayrı güzel.
Artık hemen hemen her şeyde kullanılıyor maalesef ve evet boğazı feci yakıyor bu yüzden en sevdiğim tatlıları bile yiyemiyorum
abur cuburla fazla aram yok. istemeden de olsa sağlıklı bir şey yapmak isterdim ama kahvaltıda ekmeğe sürüyorum.. günde neredeyse 2 paket sigara, sıfır spor. düzensiz yeme, içme, yaşama. sanki çok sağlıklıyım da :)
Duygulandım şimdi bak nerde o almanyalardan geleneksel çikolatalar :(
Geleneksel yanlış oldu duygulanamiyorum bile gelen olucakti o 😁
Ben de duygulandim bak şimdi.
Ha gelen ha geleneksel ne fark eder :/
Geleneksel de oldu ama dimi çünkü her gelen almanyadan getirdiği için geleneksel bir hal almıştı bu durum 😁
O zaman şöyle diyim ; nerde o almanyadan gelen geleneksel çikolatalar :( nasıl 😄
Mükemmel oldu
Aynen o sorun bende de vardı derdime tercüman oldun
Nerde o eski milkalar albeniler cokonatlar nutellalar hicbirinde eski tadi yok gercekten
Bende eski Milkacılardanım :) şu an merdiven altı üretimlerin tadı bile daha iyi milkadan.
Torku yiyebilirsiniz. Ben bir de Ülker çikolatalı gofreti çok seviyorum ya
Milka almıyorum. Toblerone iyidir ama en iyisi bitter almak. Onlarda çok daha az kullanılıyor.
Ahirette o mor ineğin boğazına sarılacam bunu bilir bunu söylerim.
cokkk güldümmmm yaaa :)))
ben yıllardır çikolata ve tatlı ürünler tüketmiyorum... neredeyse tadını bile unuttum
off bee canım çikolata çekti hemen profil fotosuna koydum bir çikooo :'(
torku en iyisi adamlar doğa yapıyoruz dıyorlar pınar sütünde bile amerikadan bilmem kaç ton toz getiriyorlarmış yani su ile toz karşımıymış yazıklar olsun ya hiç birşeye güven kalmadı
Cikolata degil ki abi onlar igrenc. Abim isvicreden geldikten sonra demisti zaten bahsettigin olayi. Buradaki milkayla alakasi yok diye. Ayda yilda bir pelit'ten baska yemiyorum
Bimin buonosunda ve torkuda yok glikoz surubu. Bimdekini gecen sene farkettim gercekten glikoz srubu olmadigini gorunce cok sasirdim hep onu aliyorum torkuda aliyorum ama tadi biraz darkli geldi bana biminki daha guzel
bim <3 :D Premiumları da var bimin ama onlarda glikoz var galiba. neyse bim her türlü güzel D::D:D
Torku glikoz şurubu içermiyor , ama ben Milka'yı tadı yüzünden en üstte görüyorum.
Tadellede var mı yahu? Veya Tobleronede. Bir bakayım ben iyi uyandırdın...
Çok saol yazdıgın için daha da yemem milka bende iyi marka sanıyorum
biz millet olarak bukadar israf yazpınca doğal olarak herşeyimiz sahteleşecek
Ekonomin bozulmasıyla doğrudan alakalı. Piyasadan ürünü çekemeyeceğine göre mecburen kaliteyi düşürüyor. Almanya da ürettiği çikolatanın içeriği çok farklı.
Sadece glikoz şurubu katsalar yine iyi. Son 15 yılda ürünlere katılan katkı maddeleri hat safhaya ulaştı.
Nolur sanki herseyi her yerde ayni yapsalar
Zaten türkiyede nerdeyse almanyanin 3 kati fiyatina satiyorlar bari duzgun yapin
Ulen final calisiyordum, 2 dakika siteye bakiyim dedim. Nereden cikti simdi bu soru? Yutkun yutkun geçmedi biraktim dersi gittim 3 tane tobleron aldim. Zaten sicak cikolata iciyordum. Sonum hayrola.
Nerde o eski bayramlar ramazanlar derken son zamanlarda nerede o eski çikolatalar der oldum. Dediklerine kesinlikle katılıyorum.
Millet bol glikozlu cikolatayi birak yiyecek ekmek bulamiyor be senin taktigin seye bak! Fakirler ölsün diyorsun yani he?
Ekmek bulamiyorlarsa pasta yesinler
Evet ya ben yurtdisinda yasiyorum ve inan Turkiye'ye geldigimde ictigim koladan tut yedigim cikolataya kadar tat coooook fakli.
Bak kimdi mahmutmu sultan mehmetmi ne dersen asdfsgf
Torkunun çikolataları çok güzeldir mesela. Zaten yediği zaman insan kaliteyi anlıyor :D
Kısaca şeker yemeyin kendisi zaten aşırı zararlı birşey bence sigaradan daha farkı yok
O çikolataya verdiğim paraya acıyorum ben. Boğazımdan geçirmem o iğrenç çikolatayı. Kardeşim yiyor diye ona alıyorum. Yazık paraya. Bir de ₺3 -_-
Torkunun çikolatalarında şeker pancarı kullanılıyomuş kuzenim fabrikasında çalışıyo :) Frambuazlı çokofest hayranıyım tavsiye ederim :)
Manyak bir tadi var bende cok seviyorum. Tarifini alsana kuzeninden :))
Allahtan cikolata takintim yok.
Gerci burasi türkiye insan sağlığınn bir gram önemi olmadigi bir ülke sasirmamak lazim.
Türkiye değil mi ver dandigi nasil olsa hoslarina gider diyorlar
Milka çikolata yiyince dişlerim yanıyo tamam güzeller ama cok zararlı
ölemiymiş valla yeni öğrendim kaliteli sanırdım ama yemezdimde zateb
Önceden milkanın çikolatalarına bayılırdım.. Torku kullanmıyor sanırım.
ne bunun için kanun koyan var ne de denetleyen welcome to Turkey
Dünya'da ki kakao rezervleri sadece 10 yıl yetecek kadar kalmış, çikolata yiye yiye Dünya'yı bitirdiniz=)=), firmalarda yapay üretime geçti.
glikoz şurubu bütün şekerleme ve çikolata ürünlerinde vardır hemen hemen ama oranı kaçırınca sapıtıyorlar
Cidden milka çok bozdu çok şekerli tadı var bimdeki çikolata bilem daha güzel markasını unuttum ve içeriğini de bilmiyorum
Lindt marka çikolatayı tavsiye ederim. Fiyatı çok tuzlu ama Milka'ya ve diğer Almancı çikolatalarına on basar :)
Salak lindt zatn alman çikolatası
İsviçre'yle Almanya'yı bile ayırt edemiyorsun, sonra gelip bana salak diyorsun...
Lindt isvicre`ye ait cikolataa :DD
vakkonunkiler falan glikoz şurubu olmadan üretilir herhalde
Sonumuz hayrolsun, artık korkar olduk yemeye , içmeye.
Torku banada kids :) nutellanin da sarellenin de bir gömlek üstü zaten onlardan da pahallı
Maalesef Adam gibi cikolata bulmak zor.. etiyi dene birde
hem onlarda daha büyük oy oluyo
lindt toblerone'da yoktu sanırsam
Çikolata bile baymaya başladı, eskisi kadar tüketmiyorum. Kalitesizlikten dolayı
Malesef birçok marka kullanmıyorum desede aynı problem bende de var özellikle baklavalarda
Yiyin glolikoz liu cikolata ozellikle SUtlu sutun bozulmamasi icin kullanilan madde ne bilen. var mı nasil 3 aydan fazla dayaniyor dusundunuzmu neyse fazla yazmayalim hastane nin musterilleri azalmasin gayri!!!