• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

Milka'nın çikolatalarına glikoz şurubu boca etmesi hakkında düşünceleriniz neler? (Sayfa 2)

-Limon-
-Limon- Takip Et
Guru Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Milka'nın çikolatalarına glikoz şurubu boca etmesi hakkında düşünceleriniz neler?
Cevapla
Marka Soruları Kullanıcı Yorumları ve Soruları Ürünleri Kullananların Deneyimleri
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

85

Cevap

133

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • H0RR0R
    H0RR0R Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Senin sayende artık Torku çikolatasını tüketicem daha önce hiç almazdım ama bu aralar bu markada gelişme var eğer dedikleri gibiyse hakettigi yeri alır inş :)

    1
    0 Yorumla
  • endlessday
    endlessday Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 38%
    +1 yıl

    Evet aynı olay nar ekşisinde de var. Glikoz şurubu olmayanlar daha güzel

    Şu sıralar Torku ürünlerini tüketiyorum ve gayet başarılı buluyorum

    2
    3 Yorumla
    • ozekes
      ozekes
      +1 yıl

      onun çikolata kremasını tavsiye etmişlerdi ama her yerde yok sanırım?

      Yorumla
    • endlessday
      endlessday
      +1 yıl

      rekabet işte, evet her yerde yok

      Yorumla
    • Troubleman
      Troubleman
      +1 yıl

      Konyada çok :)

      Yorumla
  • fundamentalist
    fundamentalist Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    toblerone isimli çikolatayı öneririrm. bal ve badem nugalı enfes bir İsviçre çikolatasıdır. Kendine has üçgen şekli, dayanılmaz tadı, dolgun ve ağızda eriyen yapısı ile akıllardan çıkmayacak bir lezzet. elin adamı yapmış. bize yemek düşer.

    1
    10 Yorumla
    • çikolattaa
      çikolattaa
      +1 yıl

      reklam cekmisssin rezmen :)

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      @çikolattaa evet kuzen fabrikada genel müdür ben de reklam işlerine bakıyorum :/

      Yorumla
    • Onurrsenturkk
      Onurrsenturkk
      +1 yıl

      bursada nerde satılır?

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      @Onurrsenturkk büyük marketlerin bir çoğunda var. migros gibi. azıcık fiyatlıdır yalnız ithal olduğu için.

      Yorumla
    • çikolattaa
      çikolattaa
      +1 yıl

      ayyy iyiymis bu @fundamentalist

      Yorumla
    • Onurrsenturkk
      Onurrsenturkk
      +1 yıl

      Alırız ya adam gibi bir cikolata yiyelim :D Teşekkürler

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      üretilen çikolataların tadına bakmak için kontrol amaçlı eleman aranıyor. müsaitsen seni yazalım :p

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      @çikolattaa boş musun? :/

      Yorumla
    • fundamentalist
      fundamentalist
      +1 yıl

      ya dur şimdi hepsi şakaydı yazılmıyorum sakın yanlış anlama unut gitsin eleman lazım değil.. işine devam et. kkontenjan doldu.. ii geceler. :/

      Yorumla
    • çikolattaa
      çikolattaa
      +1 yıl

      gormedim mesajlarini tribe girmessin is teklifi icin tesekkurler iyi geceler :)

      Yorumla
  • özge_arrow
    özge_arrow Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    burası turkıye arkadasım ıste fındıktan cok koymamak ıcın yanı cıkolayı malzemeyı bol koyup guzel yapmak masraf tabı ama yapmaları lazım ona gore para verıosun işte turkıyede basıolar glıkozu

    1
    0 Yorumla
  • husso
    husso Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 31%
    +1 yıl

    Eti Karam da fena değildir, ama glikoz şurubu olayına bakmadım hiç, dikkat edeyim bir daha ki sefere.

    1
    0 Yorumla
  • betterböcek
    betterböcek Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    Bende sık sık kıbrısa gidip geliyorum bakıyorum free shoplarda aynı marka çikolatalar çok pahalı türkiyede ucuz. Demek ki bundanmış.

    1
    0 Yorumla
  • Zwischenzug
    Zwischenzug Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41 , eic 42%
    +1 yıl

    Nestle damak en sevdiğim çikolata. İçinde glikoz şurubu yok diye biliyorum ama emin değilim, ben yanma hissetmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • PpiPpiLangstrumPpf
    PpiPpiLangstrumPpf Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    Avrupadan iyi bir dost edin. Bol bol mutluluk hormonu takviyesi yapman için, sana çikolata yollasın. Ben daha iki gün önce yolladım 5 kilo:))

    1
    0 Yorumla
  • Khandrio
    Khandrio Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Dayım almanyadan çikilita getiriyor sana da verebiliriö istersen :D

    1
    1 Yorumla
    • -Limon-
      -Limon-
      +1 yıl

      Teşekkürler ^^

      Yorumla
  • guama
    guama Takip Et
    Xper 2 Yaş: 55
    +1 yıl

    Türkiye de üretilen tatlıların hemen hepsinde maalesef glikoz bulunmakta bunlara şerbetli tatlılar da dahil
    Büfe ve marketlerde bulabileceğin Toblerone marka çikolata var. Bu çikolata da isveçten ithal zaten ;)

    1
    0 Yorumla
  • Patadanak
    Patadanak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 36%
    +1 yıl

    Çocuklar ölmesin şekerde yiyebilsinler (Nazım Hikmet RAN)

    2
    0 Yorumla
  • Cimbomlu_42
    Cimbomlu_42 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Şuanda Türkiyede glikoz şurubu olmayan tek çikolata Torku. Öneririm her çikolatası ayrı güzel.

    2
    0 Yorumla
  • ozekes
    ozekes Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Artık hemen hemen her şeyde kullanılıyor maalesef ve evet boğazı feci yakıyor bu yüzden en sevdiğim tatlıları bile yiyemiyorum

    2
    0 Yorumla
  • fallennn
    fallennn Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 39%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    abur cuburla fazla aram yok. istemeden de olsa sağlıklı bir şey yapmak isterdim ama kahvaltıda ekmeğe sürüyorum.. günde neredeyse 2 paket sigara, sıfır spor. düzensiz yeme, içme, yaşama. sanki çok sağlıklıyım da :)

    0
    0 Yorumla
  • Kaf_Kef
    Kaf_Kef Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Duygulandım şimdi bak nerde o almanyalardan geleneksel çikolatalar :(

    1
    4 Yorumla
    • Kaf_Kef
      Kaf_Kef
      +1 yıl

      Geleneksel yanlış oldu duygulanamiyorum bile gelen olucakti o 😁

      Yorumla
    • -Limon-
      -Limon-
      +1 yıl

      Ben de duygulandim bak şimdi.

      Ha gelen ha geleneksel ne fark eder :/

      Yorumla
    • Kaf_Kef
      Kaf_Kef
      +1 yıl

      Geleneksel de oldu ama dimi çünkü her gelen almanyadan getirdiği için geleneksel bir hal almıştı bu durum 😁
      O zaman şöyle diyim ; nerde o almanyadan gelen geleneksel çikolatalar :( nasıl 😄

      Yorumla
    • -Limon-
      -Limon-
      +1 yıl

      Mükemmel oldu

      Yorumla
  • Diviners
    Diviners Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 44%
    +1 yıl

    Aynen o sorun bende de vardı derdime tercüman oldun

    1
    0 Yorumla
  • freegirl18
    freegirl18 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl

    Nerde o eski milkalar albeniler cokonatlar nutellalar hicbirinde eski tadi yok gercekten

    1
    0 Yorumla
  • anıl24
    anıl24 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 32%
    +1 yıl

    Bende eski Milkacılardanım :) şu an merdiven altı üretimlerin tadı bile daha iyi milkadan.

    1
    0 Yorumla
  • Fairyday
    Fairyday Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Torku yiyebilirsiniz. Ben bir de Ülker çikolatalı gofreti çok seviyorum ya

    1
    0 Yorumla
  • m1m2m3
    m1m2m3 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 867 cevap paylaştı.

    Milka almıyorum. Toblerone iyidir ama en iyisi bitter almak. Onlarda çok daha az kullanılıyor.

    1
    0 Yorumla
  • ProCaylak
    ProCaylak Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    Ahirette o mor ineğin boğazına sarılacam bunu bilir bunu söylerim.

    1
    1 Yorumla
    • benolmak
      benolmak
      +1 yıl

      cokkk güldümmmm yaaa :)))

      Yorumla
  • neskit
    neskit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 56%
    +1 yıl

    ben yıllardır çikolata ve tatlı ürünler tüketmiyorum... neredeyse tadını bile unuttum

    1
    0 Yorumla
  • Kaybedenlerkulübüü
    Kaybedenlerkulübüü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 30%
    +1 yıl

    off bee canım çikolata çekti hemen profil fotosuna koydum bir çikooo :'(

    1
    0 Yorumla
  • SüperErkek
    SüperErkek Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    torku en iyisi adamlar doğa yapıyoruz dıyorlar pınar sütünde bile amerikadan bilmem kaç ton toz getiriyorlarmış yani su ile toz karşımıymış yazıklar olsun ya hiç birşeye güven kalmadı

    1
    0 Yorumla
  • AdnanOkatar
    AdnanOkatar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cikolata degil ki abi onlar igrenc. Abim isvicreden geldikten sonra demisti zaten bahsettigin olayi. Buradaki milkayla alakasi yok diye. Ayda yilda bir pelit'ten baska yemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Nezihcan
    Nezihcan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bimin buonosunda ve torkuda yok glikoz surubu. Bimdekini gecen sene farkettim gercekten glikoz srubu olmadigini gorunce cok sasirdim hep onu aliyorum torkuda aliyorum ama tadi biraz darkli geldi bana biminki daha guzel

    2
    1 Yorumla
    • Rellnea
      Rellnea
      +1 yıl

      bim <3 :D Premiumları da var bimin ama onlarda glikoz var galiba. neyse bim her türlü güzel D::D:D

      Yorumla
  • sila1117
    sila1117 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Torku glikoz şurubu içermiyor , ama ben Milka'yı tadı yüzünden en üstte görüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • ManofCurious
    ManofCurious Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tadellede var mı yahu? Veya Tobleronede. Bir bakayım ben iyi uyandırdın...

    1
    0 Yorumla
  • Pembegönlümsende
    Pembegönlümsende Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çok saol yazdıgın için daha da yemem milka bende iyi marka sanıyorum

    1
    0 Yorumla
  • lakap
    lakap Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    biz millet olarak bukadar israf yazpınca doğal olarak herşeyimiz sahteleşecek

    1
    0 Yorumla
  • Nervous06
    Nervous06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 34%
    3 ay

    Ekonomin bozulmasıyla doğrudan alakalı. Piyasadan ürünü çekemeyeceğine göre mecburen kaliteyi düşürüyor. Almanya da ürettiği çikolatanın içeriği çok farklı.

    0
    0 Yorumla
  • Nokturn
    Nokturn Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Sadece glikoz şurubu katsalar yine iyi. Son 15 yılda ürünlere katılan katkı maddeleri hat safhaya ulaştı.

    1
    0 Yorumla
  • mühendiskizz
    mühendiskizz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Nolur sanki herseyi her yerde ayni yapsalar
    Zaten türkiyede nerdeyse almanyanin 3 kati fiyatina satiyorlar bari duzgun yapin

    2
    0 Yorumla
  • Steiner07
    Steiner07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    Ulen final calisiyordum, 2 dakika siteye bakiyim dedim. Nereden cikti simdi bu soru? Yutkun yutkun geçmedi biraktim dersi gittim 3 tane tobleron aldim. Zaten sicak cikolata iciyordum. Sonum hayrola.

    0
    0 Yorumla
  • masamli
    masamli Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 613 cevap paylaştı.

    Nerde o eski bayramlar ramazanlar derken son zamanlarda nerede o eski çikolatalar der oldum. Dediklerine kesinlikle katılıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • MisterNo
    MisterNo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51 , eic 42%
    +1 yıl

    Millet bol glikozlu cikolatayi birak yiyecek ekmek bulamiyor be senin taktigin seye bak! Fakirler ölsün diyorsun yani he?

    0
    1 Yorumla
    • -Limon-
      -Limon-
      +1 yıl

      Ekmek bulamiyorlarsa pasta yesinler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Evet ya ben yurtdisinda yasiyorum ve inan Turkiye'ye geldigimde ictigim koladan tut yedigim cikolataya kadar tat coooook fakli.

    1
    0 Yorumla
  • mehmetdemirr
    mehmetdemirr Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Bak kimdi mahmutmu sultan mehmetmi ne dersen asdfsgf

    1
    0 Yorumla
  • eslemcik
    eslemcik Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Torkunun çikolataları çok güzeldir mesela. Zaten yediği zaman insan kaliteyi anlıyor :D

    2
    0 Yorumla
  • ak-47
    ak-47 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kısaca şeker yemeyin kendisi zaten aşırı zararlı birşey bence sigaradan daha farkı yok

    1
    0 Yorumla
  • Kokorech
    Kokorech Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    O çikolataya verdiğim paraya acıyorum ben. Boğazımdan geçirmem o iğrenç çikolatayı. Kardeşim yiyor diye ona alıyorum. Yazık paraya. Bir de ₺3 -_-

    1
    0 Yorumla
  • Uffff
    Uffff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Torkunun çikolatalarında şeker pancarı kullanılıyomuş kuzenim fabrikasında çalışıyo :) Frambuazlı çokofest hayranıyım tavsiye ederim :)

    2
    1 Yorumla
    • LeoPard-K
      LeoPard-K
      +1 yıl

      Manyak bir tadi var bende cok seviyorum. Tarifini alsana kuzeninden :))

      Yorumla
  • pesimist23
    pesimist23 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Allahtan cikolata takintim yok.
    Gerci burasi türkiye insan sağlığınn bir gram önemi olmadigi bir ülke sasirmamak lazim.

    2
    0 Yorumla
  • 01BeYaZ
    01BeYaZ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Türkiye değil mi ver dandigi nasil olsa hoslarina gider diyorlar

    2
    0 Yorumla
  • tangozem2
    tangozem2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Milka çikolata yiyince dişlerim yanıyo tamam güzeller ama cok zararlı

    1
    0 Yorumla
  • tiorelax
    tiorelax Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    ölemiymiş valla yeni öğrendim kaliteli sanırdım ama yemezdimde zateb

    1
    0 Yorumla
  • ŞuraCan
    ŞuraCan Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Önceden milkanın çikolatalarına bayılırdım.. Torku kullanmıyor sanırım.

    1
    0 Yorumla
  • Blackie
    Blackie Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    ne bunun için kanun koyan var ne de denetleyen welcome to Turkey

    2
    0 Yorumla
  • shadow86
    shadow86 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Dünya'da ki kakao rezervleri sadece 10 yıl yetecek kadar kalmış, çikolata yiye yiye Dünya'yı bitirdiniz=)=), firmalarda yapay üretime geçti.

    1
    0 Yorumla
  • bakırköy
    bakırköy Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    glikoz şurubu bütün şekerleme ve çikolata ürünlerinde vardır hemen hemen ama oranı kaçırınca sapıtıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • pordakal
    pordakal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Cidden milka çok bozdu çok şekerli tadı var bimdeki çikolata bilem daha güzel markasını unuttum ve içeriğini de bilmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • companer0
    companer0 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Lindt marka çikolatayı tavsiye ederim. Fiyatı çok tuzlu ama Milka'ya ve diğer Almancı çikolatalarına on basar :)

    1
    3 Yorumla
    • gaycocuk
      gaycocuk
      +1 yıl

      Salak lindt zatn alman çikolatası

      Yorumla
    • companer0
      companer0
      +1 yıl

      İsviçre'yle Almanya'yı bile ayırt edemiyorsun, sonra gelip bana salak diyorsun...

      Yorumla
    • Erdbeere
      Erdbeere
      +1 yıl

      Lindt isvicre`ye ait cikolataa :DD

      Yorumla
  • fall88
    fall88 Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    vakkonunkiler falan glikoz şurubu olmadan üretilir herhalde

    1
    0 Yorumla
  • yüksekdozdahaz
    yüksekdozdahaz Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Sonumuz hayrolsun, artık korkar olduk yemeye , içmeye.

    1
    0 Yorumla
  • hanoglubugra
    hanoglubugra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Torku banada kids :) nutellanin da sarellenin de bir gömlek üstü zaten onlardan da pahallı

    1
    0 Yorumla
  • Lycia
    Lycia Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Maalesef Adam gibi cikolata bulmak zor.. etiyi dene birde

    1
    0 Yorumla
  • sezginkara
    sezginkara Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    hem onlarda daha büyük oy oluyo
    lindt toblerone'da yoktu sanırsam

    1
    0 Yorumla
  • amatue
    amatue Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Çikolata bile baymaya başladı, eskisi kadar tüketmiyorum. Kalitesizlikten dolayı

    1
    0 Yorumla
  • Chipmunks
    Chipmunks Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    Malesef birçok marka kullanmıyorum desede aynı problem bende de var özellikle baklavalarda

    1
    0 Yorumla
  • GonzalesNy
    GonzalesNy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 56
    +1 yıl

    Yiyin glolikoz liu cikolata ozellikle SUtlu sutun bozulmamasi icin kullanilan madde ne bilen. var mı nasil 3 aydan fazla dayaniyor dusundunuzmu neyse fazla yazmayalim hastane nin musterilleri azalmasin gayri!!!

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (98)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Milka'nın çikolatalarına glikoz şurubu boca etmesi hakkında düşünceleriniz neler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çikolatalı ve kakaolu süt de boy uzatıyor mu? 10 cevap verildi
Çikolata sosu yapıcam süt yok suyla güzel olur mu veya yoğurtla olur mu süt tozuda var? 6 cevap verildi
Çikolatalı süt? 8 cevap verildi
Çikolatalı süt? 32 cevap verildi
Çikolatalı kek için süt yerine yoğurt kullanılır mı? 11 cevap verildi
Milka luflee çikolata? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨