İnsanlar neden başörtü kullanıyor yani neden kapanıyorlar?

Gerçekten meraktan soruyorum neden? Yani bir insanın saçı neden kötü bir şey olsun ki?

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanların uzun giyinmesine bir şey demiyorum ya da kapalı. Ben sadece neden saçlarını da kapattıklarını merak ediyorum saçın zararı ne ki?
İnsanlar neden başörtü kullanıyor yani neden kapanıyorlar?
Cevapla