Net diyorum Türkiye'deki kizların bir kısmı bir erkekle nasıl yazışacağını, nasıl flört edeceğini ve sevgili olmayı nasıl sürdüreceğini bilmiyor. Mesela dün bu siteden bi kızla tanıştım. Bana yazmak isteyince konuşmaya başladık. Fakat kız benimle çok samimiyetsiz konuşuyordu. Kendimi tanıtmamı istedi, bende uzun uzun hobilerimi ve yaptığım işi yazdım. Ardından kıza kendini hobilerini mesleğini tanıt dedim. Bana ne yazsa beğenirsiniz? Bana bi tek Kpssye gireceğim yazdı 😄 Bende kıza kızdım, niye böyle kısa ve samimiyetsiz cevpalar veriyorsun diye. Kıza kendini tanıt diyorum, bana bi Kpssye gireceğini yazıyor ya bu ne biçim tanıtma şekli. Ben kendisine kızınca zahmet edip öyle biraz kendisini tanıttı. Kıza espriler yapıyorum, esprilerime de gülmüyor. Daha sonra benden foto istedi. Bende kıza ilk sen fotonu gönder ondan sonra ben göndereceğim diyince, kız triplere girdi. Bende kızla konuşmayı bıraktım.
Bu sadece bir örnek, Türkiye'deki kızların çoğu erkeklerle konuşmayı bilmiyor. Bundan dolayı da daha en baştan herşeyi mahvediyorlar. Bu yüzden benimde kızlarla konuşma hevesim kalmadı. Türkiye'deki kızlar niye böyleler? Altı üstü bi düzgün konuşup sohbet edicez onu bile beceremiyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer