Türkiye'deki Kızların Çoğu Neden Erkeklerle Nasıl Konuşacaklarını Bilemiyorlar?

Net diyorum Türkiye'deki kizların bir kısmı bir erkekle nasıl yazışacağını, nasıl flört edeceğini ve sevgili olmayı nasıl sürdüreceğini bilmiyor. Mesela dün bu siteden bi kızla tanıştım. Bana yazmak isteyince konuşmaya başladık. Fakat kız benimle çok samimiyetsiz konuşuyordu. Kendimi tanıtmamı istedi, bende uzun uzun hobilerimi ve yaptığım işi yazdım. Ardından kıza kendini hobilerini mesleğini tanıt dedim. Bana ne yazsa beğenirsiniz? Bana bi tek Kpssye gireceğim yazdı 😄 Bende kıza kızdım, niye böyle kısa ve samimiyetsiz cevpalar veriyorsun diye. Kıza kendini tanıt diyorum, bana bi Kpssye gireceğini yazıyor ya bu ne biçim tanıtma şekli. Ben kendisine kızınca zahmet edip öyle biraz kendisini tanıttı. Kıza espriler yapıyorum, esprilerime de gülmüyor. Daha sonra benden foto istedi. Bende kıza ilk sen fotonu gönder ondan sonra ben göndereceğim diyince, kız triplere girdi. Bende kızla konuşmayı bıraktım.

Bu sadece bir örnek, Türkiye'deki kızların çoğu erkeklerle konuşmayı bilmiyor. Bundan dolayı da daha en baştan herşeyi mahvediyorlar. Bu yüzden benimde kızlarla konuşma hevesim kalmadı. Türkiye'deki kızlar niye böyleler? Altı üstü bi düzgün konuşup sohbet edicez onu bile beceremiyorlar.

Türkiye'deki Kızların Çoğu Neden Erkeklerle Nasıl Konuşacaklarını Bilemiyorlar?
Cevapla