Boyum uzun 1.80 den uzunum 1.94 boyum
Boyum 1.94 kilom 80 civarı 3 sene kickboks eğitimi aldım ve güçlüyüm huy olarak içe kapanık asosyal bir kişiyim lisede keko serseri tabiri ne kadar insan varsa hepsi bana kötü davranıyordu çevresine güvenip laf atanlar vardı ama sıkıntı şu bir arkadaşım var
Arkadaşım 1.70 boy 63 kilo ve epilepsi hastası güç olarak güçsüz kekolar ama onu oldukça seviyor naber nasılsın diyorlar yardımcı oluyorlar yanlarına alıyorlar sohbet ediyorlar arkadaşımı hepsi seviyor yani arkadaşım aslında sinsi biri ama hepsi seviyor beni ise hiçbiri sevmiyor bana daha kötü gözle art niyetle bakıyorlar sizce neden az çok tahmin edersiniz arkadaşımda içe kapanık o seviliyor ama ben neden sevilmiyorum sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kafaya takma be seni sevecek Başka insanlar mı kalmadı koca dünyada binlerce insan
Orası doğru da benim bir arkadaşım var boyu 1.70 kilosu 63 beyinsel hastalıgı var nörolojik yani epilepsi hastası çocuk aşırı güçsüz ama kekolar ona iyi davranıyor seviyor nedense onu kekolar güçsüz ucube bir insanı meslek lisesinde seviyorlardı çocuk yanlış anlamayın arkadaşım
Ben 1.94 boy 80 kiloyum 3-4 sene kickboks yaptım lisanslıyım ama beni sevmiyorlar hiç fiziksel olarak güçlüyüm birde arkadaşı seviyorlar ama beni sevmiyorlar uzun boylu ve güçlüler neden sevilmiyor rakip görülüyor sizce
Okulda kürt nüfusu fazlaydı ben türktüm p yüzden sevilmiyor da olabilir im ama arkadaşımda aleviydi Epilepsi hastası olan arkadaşımda aleviydi
Okulda kürt nüfusu fazlaydı kürtler alevilerdenmi daha çok nefret eder türklerdenmi sizce
Sizce neden sevmiyorlar tahminen?
Ben de bir Kürt kızıyım yani bunun onunla ilgili olduğunu sanmıyorum
Bence çok sakin ve dışarıdan çok ciddi durduğun için olabilir
anladım peki neyle ilgili olabilir ki arkadaşıma iyi davranıyorlardı genelde bana kötü davranıyordu laf atıyordu serseriler sizce neden
Güçlü olduğun için sana denk olmadıkları için olabilir mi 🤔
Bende bunu anlamıyorum arkadaşım 1.70 63 kilo beyinsel hastalıgı var epilepsi hastası ve fiziksel olarak çok güçsüz çocuga kimse sataşmıyor ben 1.94 boyundayım saglıklıyım kilom 75-80 civarı ve kickboks çuyum ama bana kötü davranıyorlar rakip görüyorlardı sanki ama neden? Güçlü birine kötü davranıp güçsüz birine iyi davranmak normal mi?
O arkadaşlar güçlüler mi
Benden güçsüzler arkadaşımdan güçlüler sadece ben okulun en güçlüsüydüm bilek güreşinde tüm sınıfı yenerim boks makinasına vurunca rekor kırılır 3 senede boks eğitimi aldım boyumda uzun bana sataşmak laf atmak beyin işi değil
Bana göre güçsüzler benden güçlü değiller
Epilepsi hastası arkadaş 1.70 boyu uzunda değil ve güçsüz ama ona iyi davranıyorlar sizce neden?
Ben senin yerinde olsam umrumda olmaz
Döv sende onları
döversem 1 e 10 gelebirler aynı okuldayız muşta getirebilirler sonrasını düşünmek lazım birde dövsrsem ailem beni psikiyatri doktoruna götürür o yüzden alttan alıyorum
Birde uzun yıllardır kickboks yaptım boyumda yani hastanede ölçüldüm 1.94 çıktı tehlikeliyim fiziksel olarakta bana kötü davranıyorlar aklım almıyor
Bir arkadaşım var oda içe kapanık asosyal boyu 1.70 kilosu 63 çocuk epilepsi hastası nörolojik sorunu var ve fiziksel olarak aşırı güçsüz bence kız gibi gücü ama ona herkes kekolar iyi davranıyor neden lisede güçlüyü sevmiyorlar güçsüze iyi davranıyorlar ama neden?
?
Seni Çekemiyorlar bence
hadi ordan onları
* et
boş ver