Kekolar serseriler bana kötü davranıyor sizce neden?

Boyum uzun 1.80 den uzunum 1.94 boyum

Boyum 1.94 kilom 80 civarı 3 sene kickboks eğitimi aldım ve güçlüyüm huy olarak içe kapanık asosyal bir kişiyim lisede keko serseri tabiri ne kadar insan varsa hepsi bana kötü davranıyordu çevresine güvenip laf atanlar vardı ama sıkıntı şu bir arkadaşım var

Arkadaşım 1.70 boy 63 kilo ve epilepsi hastası güç olarak güçsüz kekolar ama onu oldukça seviyor naber nasılsın diyorlar yardımcı oluyorlar yanlarına alıyorlar sohbet ediyorlar arkadaşımı hepsi seviyor yani arkadaşım aslında sinsi biri ama hepsi seviyor beni ise hiçbiri sevmiyor bana daha kötü gözle art niyetle bakıyorlar sizce neden az çok tahmin edersiniz arkadaşımda içe kapanık o seviliyor ama ben neden sevilmiyorum sizce?

Kekolar serseriler bana kötü davranıyor sizce neden?
Cevapla