İntihar eden insanın arkasından ne söylerler?

Liseden beri evdeyim. Evi çekip çeviriyor evdeki imkanlarımla her sene sayısaldan sınava hazırlandım. Kitaplarımı her seferinde silip silip çözüyorum dersane yok kurs yok. Olmuyor.
Üniversite kazanamıyorum. Hayallerimi gerçekleştirmeyip asalak gibi yaşamak zor geliyor. Herkes aptal olduğumu söylüyor. Kazanamıyorsun deyip duruyor. Bazı insanlarda gitmediğim halde üniversiteye gitmedin mi diye sorup yüzüme gülüyor.
22 yaşındayım artık daha fazla ruhumun daralmasını acı çekmeyi istemiyorum. Allah gencim diye zaten affeder beni tutmadığım oruçları ve kaza namazlarımdan sonra siyanür içicem. Her şey buraya kadardı
İntihar eden insanın arkasından ne söylerler?
Cevapla