Gelsinler diye yalvarmaktan bezdim. Sizce?

2 yıllık evliyiz. Eşimin ailesi hiçbir zaman yanımızda olmadılar. İşin ilginç yanı bir eltim var. En ufak başı ağrısa onun yanındalar ama bize bir kez gelmiş değiller. Ağzımızla davet ettik araba ayarladık yine binbir bahane. Sürekli uzaklığı bahane ediyorlar ve biz arabayla getiricez diyoruz yine bahane. İstanbul Sarıyerde oturuyorlar biz Ümraniye'de yiz. Buradan ev tutsaydınız deyip duruyorlar. Sürekli bir bahane. Sizce nasıl bir tavrımız olmalı?

Gelsinler diye yalvarmaktan bezdim. Sizce?
Cevapla