Kadınların sevgi anlayışı neden farklıdır?

Hiçbir kadın aslında öyle saf bir sevgiyle sevmiyor.

Yani "ben seviyorum ama sevilmiyorum" diyen kadın da aslında ara sıra erkeği ezmeye çalışan kadın modeli oluyor. "Sen ne anlarsın, senin kapasiten yeter mi" gibi cümleler kullanır bu tarz kadınlar. İğneler yani.

Konuşma aralarında sana lakaplar takarlar, örneğin s. laksın gibi bir şey de sevimli gibi gözükse de aslında onu zihninde tasarlamıştır daha önce. Şaka değildir o, senden içten içe nefret ediyordur. Böyle kelimeler kullanan kadınların sevmediği kesindir. Çünkü sevdiğine böyle kelimeler kullanmaz insan "bebeğim, canım" der.

Hiç hatasız insan olmaz, hatalar şu seviyede olmalı: bazen çok bunalır öfkeyle bir cevap verebilir "orada işte" gibi. Sadece böyle bir öfkeyi alttan alabilirsin erkek veya kadın olarak.

Erkekler sevmeyi bilmiyor diyen kadınların çoğunda böyle ignelemeler vardır.

Kadınların sevgi anlayışı neden farklıdır?
Cevapla