En yakın arkadaşımın neden en yakın arkadasi değilim?

Lise 1 den beri birlikteyiz.. benim üni bitti o ise 1. Sınıfa yeni başladı. İkimizde sosyal değildik çok, o üniversitede baya değişti. Arada görüşsekte çok çok çok azaldı. Beni bahar şenliğine götürmesini istiyordum hem de çok. Kendi arkadaşları ile gitmiş ve beni aramadı bile. Onun ailesi tutucuydu hep onla yapmak istediğim her şeyi diğer kişilerle yapıyor. Cok üzgünüm.
En yakın arkadaşımın neden en yakın arkadasi değilim?
Cevapla