En yakın arkadaşımın en yakın arkadaşı değilim?

Yaklaşık 5 yıldır çok yakın olduğum bir arkadaşım var. 5 yıl önce babalarımızı birer gün arayla kaybettik. Ondan sonra da çok yakın arkadaş olduk zaten, birbirimizin her anında yanındaydık. Yaklaşık 1 2 aydır ben en yakın arkadaşımın benim yakınım olduğunu hissedemiyorum. Eskiden bir sorunu olduğunda, gününün en küçük detaylarını benimle paylaşırdı. Şimdi başka arkadaşlarıyla paylaşıyor. İster istemez bu durum beni üzüyor. Günlerce yazmadığı oluyor, yazmadığında da kötüydüm vs diyerek geçiştiriyor bir sorun mu var sorumu. Eskiden kötüyken bana anlatırdı şimdi kötüyken benimle konuşmak istemiyor. Ben mi çok üstüme alınıyorum yoksa durum sadece benim düşündüğüm gibi mi sizce?

En yakın arkadaşımın en yakın arkadaşı değilim?
Cevapla