Yalnızlığı kalabalıktan daha çok sevmek?

Öncelikle yaşım 20. Arkadaşlarım var hepsine değer veriyorum iyi hoş fakat artık kimseyle arkadaş olmak istemiyorum, kimseyle konuşasım gelmiyor. Herkesle arama mesafe koymak istiyorum ama o da olmuyor kimsenin kalbini kırmak istemiyorum çünkü. Yalnızlık daha çok hoşuma gidiyor. Napıcam
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnızlığı bir anda sevmedim, zamanla oldu bu. Kendime daha fazla vakit harcayıp, kendimle daha fazla ilgilenince her zamankinden daha fazla mutlu olduğumu fark ettim
Güncellemeler
+1 yıl
Kendime yalnızca kendimi duyabileceğim bir alan oluşturdum ve yalnızca o alanda kendimi güvende ve huzurlu hissettim
Yalnızlığı kalabalıktan daha çok sevmek?
Cevapla