Hiç unutamadiginiz? Bi sıçış hikâyeniz var mı?

Benim şöyle bi anım var bi gün arkdaslar toplandık sahile gidip içelim dedik neyse aldık içeceklerinizi yiyeceklerimizi ilerledik sahile doğru oturduk sohbet ettik biraz kafamız hoştu tabi alkollüydük ama fazla değil herkesin ailesi aramaya başladı nerdesiniz falan diye kalktık meydana doğru ilerliyoruz herkes evine gidicek bi baktım polis bizi durdurdu herkesin kimliğine bakıyorlar bize de denk geldi işte verdik bi baktım beni aldılar 2 yıldır kayip mısın sen dediler bana sistimde öyle görünüyor ben şok tabii neue uğradığımı şaşırdım. Gittik karakola olayı daha derinden öğrenmek için. Ben babamla yaşıyordum bi gün evi terk ettim annemin yanına gittim o zamkalar da babam karakola gidip kayıp demiş polislere ve o sisitmede öylece kalmış meğersem o gün çok berbatti boktan bi gündü saat 2 ye kadar karakoldaydım sistemdeki kayıp ilanıni düzeltmek için wwjsjsjsjs aklıma geldikçe gülüyorum

Hiç unutamadiginiz? Bi sıçış hikâyeniz var mı?
Cevapla