feministlik geldi kadınlık bozuldu.
hem bir de bu tarz kadınlar genelde muhafazakar aileden çıkıyor.
feministlik geldi kadınlık bozuldu.
hem bir de bu tarz kadınlar genelde muhafazakar aileden çıkıyor.
Kadının doğasında zaten erkeğe itaat etmek var da günümüzde erkek olmanın bedelini ödemeye üşenen ve düşük testesterona sahip erkeklere maalesef en itaatkar kadın bile itaat edemez. Bir köyde iki muhtar olmaz. Hem eşitlik isteyip hem de itaat filan bekleyemez kimse.
Cevap
10Cevap
Oda bana itaat ederse erkeğimi çok mutlu eder ve itaat ederim ona
Bir de hanımcı isteyip ona da aşk saygı kılıfını uyduruyorlar. Ama Erkek isteyince köle miyiz oluyor
hanimci ne midem bulandı
Kadın ittat eder önemli olan erkeğin baskın ve dominant olması ben böyle bir erkeğim tüm kadınlar ittat ediyor arada 1 2 ittatasizide şutluyorum
günümizdeki erkekler yumuşak oyüzden kadınlar ittat etmiyor
sen alfasın demek ki
Öyleyim , feministlik bir proje, 20 yüzyıldan beri kadınların beyni yıkanıyor. Güçlü kadın vb diye manipüle ediliyorlar. Erkekleride betalize edip kadınsılaştırıyorlar hepsi toplumsal kontrol için
zaten buraya yazılan yorumlara da bi bak kızlar neler yazmış bu soruya, cogu agresif yaklaştı olaya.
Ben fetih yaparken bir yerleri ele geçirirken büyürken , feminen , ittat eden kadın olacak onla beraber yükseliriz güzel olur
Sen nasıl bir kadınsın?
umarım bulursun, bulursan da degerini bilirsin.
Yüksek değer alfa erkekten çok daha fazla var
Feminen kadın
185 boyunda karizmatik , erkeksi , güçlü fiziğe sahip , zengin , komik , eğlenceli kaç tane adam var
ben tam senin tarif ettigin iliskiyi yasamak istedim, tabi senden çok büyüğüm. senin aradığın kadının abla versiyonuyum yani (; ben dengime göre alfayı bulamadım ama umarım sen dengine göre kadınını bulursun, ne kadar ümit var bilemesem de... günümüz kızları malum. o yüzden bu soruya cevap veren kızlara bak ne yazmışlar dedim.
Hiç evlendin mi
hayır evlenmedim, cunku yelkenleri sadece o alfaya indirirdim, onu bulamadım. prensip sahibiyim, saygı duymadigim adamla olamazdım. biraz ziyan oldum gibi dursa da baska bi seçenek yoktu o yüzden boyle oldu.
doğamızı korumuş nadir insanlarız bu konuyu bir yerden senle konuşalım
bazen erkek olsam nasıl olurdu diye düşünüyorum, aradigimi bulabilir miydim bilmiyorum.. senin ümidin var mi? senin birlikte oldugun kadın sana bi yanlış yapsa ikisine de acımazsın gibi, al başına belayı :D
20-30 yaş arasında naptın
Alfa kişili insanlarla takıldınmı
iki kez alfayla karsilastim, evlenmek istedim ama nasip olmadı... ikisi de birbirine karakter olarak çok benzeyen kisilerdi.. bi tanesi yas farki bi tanesi inanc farki yüzünden.. simdi bi tane beta ilgi duyuyor ama ona da evet diyemem nasıl olacak bilmiyorum, yalnız ölebilirim :D
Betalar koşar , fakat bu koşuş çöldeki arapın vaha görüp koşması gibidir
Genelde şöyle olur kadın 20-30 arası almalarla takılır 30 dan sonrada bir betayı bulur evlenir
betayla mutlu olamam gibi... bu kadar zor olsun istemezdim..
5-6 tane sadece benim olan kız arkadaşım olacak . Ümit etmek betaların işi.
Ben arzulanan bir erkeğim
Tanrı beni kadınlara nimet olarak dünyaya indirmiş
Aynanda 2-3 kız arkadaşım olduğu oluyo hepsinin birbirinden haberi var
Beta ile olmaktansa alfa ile olurum güçlü ile olurum paylaşırım düşüncesi hakim
arada gercek saygı sevgi yok demek ki. kullan at.
Hayır , tarihteki kralları düşün
Birde köylüleri düşün
Ama benle yükselecek tek Sadık kadın la olabilir conor mcgregor un eşi ile kendinizin biliyormusun? Onlar gibi
onlar da bi tane Hürrem sever digerleriyle de gönül eğlendirirlerdi iste. ama senin Hürrem geldiginde ortalığı biraz dağınık bulacak anlaşılan. başkasını kullanıp kirletirken kendin temiz kalamazsın (;
prensip sahibi olmak başka şey, ben uçkuruna sahip olamayan adama saygı duymam mesela.
Tristan tate tanıyormusun?
Tanıyorsan onun kız arkadaşı olmak istemezmiydin
Milyarder , boksör , 195 boyumda , kibar , karizmatik , alfa , 7-8 sevgilisi var
Yoksa 1 tane burger kime çalışanı 170 boyunda ortalama tipe sahip bir beta sadece sana sadık diye hangisini tercih edersin
ben bi tane erkek icin bi tane olmak istedim hepsi bu.
Tüm kadınlar alfa erkeği istiyor fakat onu hafif betalize edip kontrole almaya çalışıyorlar
Alfa multiplayer oynar
oynamayacak alfalar var. onlar daha yüksek kalite inan bana. bi tane kadına sadik kalan erkek çekiciliği bambaşka bir şey. çok daha büyük bi güç göstergesi bu. bunu yapan erkeğin bileğini bükemezsin belki de. erkek kadına dirençli olacak. bahsettigin saltanat ancak böyle yaşanır.
kalmıştır illa. kalmayan da 3 ün 5 ini alıp dul kategorisine girip kedi köpek besliyor
Muhafazakar ve feministlik bağlantısı nedir?
bağlantısı var diye yazmadım, zaten ayrı cümle onlar.
Bu tarz kadınlardan sonrası bağlantılı oluyor
sorudaki kadınlar o.
İtaat ne la köle miyiz
Önce ittat sonra güvence
Akşama kadar para kazanıcam aileme. Bakıcam sokakta saldırı olsa canımı feda edicem. SEN baskın olacan , senin sözün geçecek öyle mi. , kadın ittat edecek
Çok boş yapaysun.
kaldı tabii ki
Kaldıysa alırım üç beş tane.
Niye sen köle misin itaat edeceksin
İlgilenmiyorum kendi ayakları üstünde dursunlar
Doğuda bizde hala fazla 🙂
Nerdeeee
Kalmadı
ben itat etmem ettiririm ok? 😉😉👏
Ben esime itaat ediyom
Ben...
Öylemi baskın alfa seviyorsun ha?
İg ni ver bana güzel şeyler söyleyeceğim
Yok kalmadı
sanmıyorum
Harun abi senmisin
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?