Sevdiğinizin ölümünü nasıl kabul ettiniz?

Hayatta sevdiğim insanı ilk kaybedişim değil. İlk annemi kaybettim manevi olarak sonra babam öldü. Ama hiç biri canımı bu kadar yakmamıştı sonrada tüm hayatımı kaybettim babaannemi… Hayattaki tek varlığımı tüm hayatımı altı ay oldu ve hala kabullenemiyorum. O gittikten sonra bana kalan tek şey koca bir ev ve kocaman bir yalnızlık sürekli ağlayıp bazen günlerce evden çıkmıyorum. Arayacak sığınacak bir yer bir kişi bulamıyorum bu ruh halinden kurtulmam gerektiğini biliyorum ama yapamıyorum. Yeni bir hayata nasıl başlanır?

Sevdiğinizin ölümünü nasıl kabul ettiniz?
Cevapla