Son zamanlarda başınıza güzel bir durum geldi mi?
Böyle güzel bir söz, davranış, olay...
Aniden gelişen güzel ne varsa işte
Son zamanlarda başınıza güzel bir durum geldi mi?
Böyle güzel bir söz, davranış, olay...
Aniden gelişen güzel ne varsa işte
Vatdiyam değişti oradakilerin yaklaşımı hoşuma gitti nedense
Neler söylediler sana nasıl yaklaştılar
Hoş geldin felan ama samimi olduklarım ayrı samimi olmadığım tanımadım kişilerden iyi hisler aldım sknucta sürekli takildigim insanlardan bı zaman farkına geçiyorsun gitmek ustemefim ilk ama şu an nedense huzurluyum
Allah bozmasın kardeşim 🌼
Saol seninde 👍
Teşekkürler
Güzel seyler pek denk gelmiyor maalesef kendimiz yaratiyoruz
Yıkıcı 🥲
Çok şaşırtıcı 2 şekilde sordum soruyu iyi ve kötü olay örnekleri için
Ama insanlar güzel bir söz bile hatırlamıyor kötü vaka örnekleri ise sayısız
Birbirimize iki güzel söz söylemekten bile yoksunuz ne kadar acı
Al benden de o kadar...
İnce ins ala rinceliklerinden kırılırlar hep..
İnsanlar * inceliklerinden *
Klavyenin azizliği🥲
Kötü özellik demek doğru mu bilemedim
Evet hayatını güç bir duruma sokuyor ama bizde böyle güzeliz 🌸
İnsanoğlunun da en büyük yanılgısı dünyaya safi mutlu olmaya geldiğini zannetmesidir. Güzel kalabilmek için geldik 🌸 kirlenmeden gidebilemek de marifet, bu yolda mutlu olmayı da balaruyorsak âlâ...
Başarabiliyorsak*
Bugun yazmayı mı unuttum nedir 😅
Unutabilmek de büyük bir nimet mesela
Ben unutamıyorum ne iyiyi ne kötüyü
Bilakis kötü olanı..
Bu da çok kötü
Cevap
4Cevap
hayır maalesef
Hayr ama kötü bir şeyle de karsılasmadım
İyi Allah karşılaştırmasın aman😅🤍
Amin gercekten rutin nimettir
Yani kısmen biri güzeldi ama
Hayır keşke
Üzdü 🥲
Garibanın yüzü gülür mü🥲
Gariban ağlar hep :(
Ağlayalım 🥺🥲
Nazar değcen
Yok vallahi 😊
Bir çalışma için veri topluyorum
Hı hı çok nahifsib
Ya neden nazar edeyim
Tövbe yarabbim 😅
Neyse aklıma gelmedi yoksa bu işaret mi ksjsjdjdjsjsjsdi
Aynen knk nazar olur söyleme 🤷♀️
tamam tamam inan aklıma gelmedi şu an ama senin varsa okuyabilirim
Ne gezer 🥺
Kırılıp dökülüp duruyorum ben ancak..
Dünya gerçekten de hassas kalpler için bir cehennem bu çok doğru
Ya da güzel şeyler oluyor ama ben göremiyorumdur o da olası..
Sahip olduğun nimetlerin farkına var, ve bunlara şükret bence. Sağlık, akıl, aile gibi :) hayırlı geceler
Yorumun için teşekkürler 🙋
İyi geceler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar