Platonik olduğum eski bir arkadaşım var ve onu unutmak için başkasıyla çıkmak istiyorum. Bu bencilliğe girer mi ki?

Aslında söylemeli miyim diye düşünüyorum fakat öyle de beni yanlış anlayabilirmiş gibi geliyor... (Arkadaşlığımızı bitiren ve beni güzel hatırlaması için hislerini itiraf etmeyen taraf bendim ve şimdi beni Bulgaristan'da sanıyor)

Platonik olduğum eski bir arkadaşım var ve onu unutmak için başkasıyla çıkmak istiyorum. Bu bencilliğe girer mi ki?
Cevapla